כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נדהמו לגלות את המילים הפסולות

בדיקת המזוזות שהצילה את גפני: הסיפור המלא בפרסום ראשון

שמעות רבות נסובו סביב מצבו הבריאותי של יו"ר דגל התורה • לאחר ששוחרר היום מבית החולים 'בחדרי חרדים' מפרסם לראשונה אודות המזוזה בביתו של גפני שנבדקה ונמצאה פסולה במילים שקשורות ללבו • בדיקת המזוזות שהצילה את יו"ר דגל התורה - הסיפור המלא בפרסום ראשון

בדיקת המזוזות שהצילה את גפני: הסיפור המלא בפרסום ראשון
משה גפני בקביעת מזוזה צילום: יעקב לדרמן- פלאש 90

המזוזות שהצילו את גפני: יו"ר ועדת הכספים ומפלגת 'דגל התורה' ח"כ משה גפני שאושפז במשך שלושה שבועות במחלקת לב בבית החולים 'מעיני הישועה' בבני ברק לאחר שלקה בליבו שוחרר היום מבית החולים לביתו לאחר שעבר צינתורים בלבו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי גפני שטופל בין היתר על ידי מנהל מחלקת טיפול נמרץ הפרופ' החרדי אליהו סורקין עבר את הצינתורים, משום מה באחד הטיפולים ראה פרופ' סורקין חסימה בלב שלא מאפשרת את המשך הטיפול. 

הוא פנה לבני המשפחה והציע להם כאדם חרדי לבדוק את המזוזות בבית, המשפחה מיהרו לשלוח את המזוזות בבית לסופר שבסיומה התגלה כי המילים 'על לבבכם' נמצאו פגומות ופסולות.

כאן לא מסתיים הסיפור, הסופר שבדק את המזוזות שלא ידע שח"כ גפני מאושפז בבית החולים, עוד קודם שבישר למשפחה על הפגם במילים שאל האם יש לכם בעיה רפואית במשפחה שהשיבו בחיוב. ואכן המזוזה תוקנה וגפני עבר את הטיפול בהצלחה וכאמור שוחרר לביתו.

סביב מצבו של ח"כ גפני נפוצו שמועות רבות ברשתות החברתיות ובידי עיתונאים לא אחראים שמועות שהיו חסרות בסיס, משפחת גפני ובראשם רעייתו שמרו על פרטיותו ואפילו לא שחרורו אותו לחתונת הנכדה הראשונה שנערכה בשבוע שעבר וגפני השתתף דרכה באמצעות ה'זום'. 

אמש, לאחר שגפני החמיר על עצמו בשמירה הרפואית לאור חולשתו המליץ הרופא לשחררו, והיום כאמור שוחרר לביתו להמשך עבודה. 

 

משה גפני בדיקת מזוזות מעייני הישועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד