י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"חבורת משוגעים"

יו"ר מרצ זועם על ויסברג: "תכינו חברה קדישא"

יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורביץ זעם בטוויטר על דבריו של איש תקשורת חרדי שצייץ בעקבות ההגבלות החדשות על הערים האדומות: "גמזו תתכונן לאנרכיה". ח"כ הורביץ: "תתכוננו אתם לבתי חולים מפוצצים ותכינו את חברה קדישא כי תהיה להם הרבה עבודה"

יו"ר מרצ זועם על ויסברג: "תכינו חברה קדישא"
ניצן הורביץ צילום: פלאש 90

בתגובה להחלטת שרי קבינט הקורונה להטיל סגרים על ישובים ערבים וחרדים, צייץ עורך 'בחדרי חרדים' משה ויסברג: "גמזו תתכונן לאנרכיה". בדבריו הביע ויסברג את הזעם הרב שרוחש בריכוזים החרדים. על דבריו הוא ספג אש מיו"ר מרץ, ח"כ ניצן הורביץ.

חבר הכנסת ניצן הורביץ השיב לויסברג בציוץ בטוויטר, "גמזו תתכונן"?! - חבורת משוגעים. אתם חושבים שזה עסק פרטי שלו? ‏אז תעשו "מרד" ותנצחו את הפרופסור... פששש, איזה גיבורים אתם. אני בטוח שהווירוס ייבהל ויברח".

עוד הוסיף יושב מרץ ותקף את דברי ויסברג כשהוא מכוון לציבור החרדי כולו: "גמזו תתכונן"? ציטט הורביץ את דברי עורך 'בחדרי' ופסק, "תתכוננו אתם לבתי חולים מפוצצים ותכינו את חברה קדישא כי תהיה להם הרבה עבודה".

 

בתוך כך, גם יו"ר הקואליציה מיקי זוהר התייחס להחלטה על הסגרים וההגבלות שיוטלו על הערים האדומות ואמר: ‏"לא ייתכן שיוטלו סגרים על ערים אדומות בלי שההפגנות יופסקו לאלתר. אין בר דעת שיוכל להסכים עם מצב בו אלפים יתגודדו ברחובות ירושלים בזמן שאנשים יחויבו להישאר בבתיהם".

חברת הכנסת אסנת מרק מהליכוד כתבה: "כשהאופציה של סגר שבה ומונחת על שולחן הדיונים, אי אפשר להשלים יותר עם המשך ההפקרות ברחובות סביב בלפור. אי אפשר לסגור אף אחד בבית בשעה שהמפגינים ממשיכים להתגודד ולהצטופף". היא הבהירה: "אי אפשר להגביל מתפללים ולתת למפגינים להמשיך להשתולל ברחובות".

קורונה משה ויסברג ניצן הורביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד