י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כך מציירים מתקפה

המאיירים החסידיים בקריקטורות נגד גמזו

מאיירי הבית של היומונים החסידיים 'המודיע' ו'המבשר' מוטי הלר ואהרן זאב ברנשטיין ממשיכים במכחולם את קו המתקפה המשולבת נגד פרויקטור הקורונה רוני גמזו 

המאיירים החסידיים בקריקטורות נגד גמזו
הקריקטורות של הלר וברנשטיין צילום: באדיבות המאיירים

העיתונות החרדית ממשיכה את המתקפה נגד פרוייקטור הקורונה רוני גמזו. לאחר שבוע בו נותקו היחסים בין המגזר החרדי לפרויקטור ופרישת כלל החרדיים חברי הוועדה המייעצת בנושא הקורונה. כעת נמשכת המתקפה גם באיורים השבועיים הקבועים בעיתונים 'המודיע' ו'המבשר'.

בשתי מערכות העיתונים גם המודיע וגם המבשר, בחרו המאיירים באיור המבטא את 'רמזור הקורונה', כאשר הצבע האדום המורה על סגרים והגבלות מכוון אל הציבור החרדי.

בעיתון 'המודיע' באיור של מוטי הלר, מופיע רמזור שהאור האדום בו זועק מתוך הכובע החרדי. ואהרן זאב ברנשטיין בעיתון 'המבשר' בחר לבטא זאת באיור בו רואים את הפרויקטור גמזו עומד על סולם וצובע את האור האדום ברמזור הגבוה בדמות חרדית. כך או כך המסר שמעבירים במערכות העיתונות החרדית למשרד הבריאות והפרויקטור, "אין לנו אימון בהחלטות שלכם ואנו חושבים שהם נגועות באינטרסים ומהווים אפליה כלפי הציבור החרדי".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מספר מאייר הבית של עיתון 'המבשר' אהרן זאב ברנשטיין, על התחושות שלו לקראת הכנת האיור השבוע. "כשנכנס הפרויקטור החדש לנהל את נושא הקורונה חשבתי שהנה מעתה ינהגו בהגינות מול הציבור החרדי. ובשטח ראינו כולנו את ההיפך, אני גר בעיר חרדית, כולם שומרים על ההנחיות. ובהפגנות ההמוניות בחופים ובקניונים אנחנו לא רואים ששומרים כל כך על ההנחיות... ובסוף האשמים הם אנחנו החרדים. ועלינו מוטלים הסגרים".

קריקטורה מוטי הלר עיתון המודיע עיתון המבשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד