י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"כמו לירוק בפרצוף של רופא"

ממשיך נגד החרדים: גמזו תקף את קרעטשניף על החתונה

הפרויקטור של הקורונה שמצא את החרדים אשמים תוקף את חתונת חצר חסידות קרעטשניף שנערכה בשטח פתוח עם מסכות "החתונה בסיכום עם המשטרה ועם הגופים הרלוונטיים, וקיבל את כל האישורים הנדרשים" מסרו בחסידות

ממשיך נגד החרדים: גמזו תקף את קרעטשניף על החתונה
חתונה בקרעטשניף בצל הקורונה צילום: שוקי לרר

חתונה גדולה נערכה אתמול (רביעי) בשטח פתוח בחצר חסידות קרעטשניף, לרגל נישואי נכד האדמו"ר, עם נכדת הרבי מנדבורנה והרבי מיערוסלב. בחסידות קרעטשניף הקפידו על שמירת הכללים וקיבלו את כל האישורים. 

היום במסיבת העיתונאים של רוני גמזו לכלי התקשורת, תקף את חסידות קרעטשניף ואמר: "אם אני יראה חתונה אחת וראש עיר יאפשר כמו החתונה שהייתה אתמול ברחובות זה לא בסדר, זה לירוק בפרצוף של רופא ואחות במחלקת הקורונה",

גורמים בחסידות קרעטשניף מסרו ל'בחרדי חרדים' כי "החתונה אמש התקיימה בשטח פתוח, בהפרדת קפסולות ותוך עטיית מסכות תוך הקפדה יתירה על הנחיות משרד הבריאות, בסיכום עם המשטרה ועם הגופים הרלוונטיים, וקיבל את כל האישורים הנדרשים".

עוד טוענים בחסידות: "באירוע עצמו הועמדו על ידי קהילת קרעטשניף 24 סדרנים על ידי 'צוות 3' עם ראש צוות שאושר על ידי המשטרה ובנוסף כעשרה סדרנים מתוך הקהילה שאכפו בתוך האירוע את השמירה על ההנחיות ועמידה במתווה הקפסולות".

"בשולי האירוע היו אורחים בודדים שחרגו מהכללים - הפרה שטופלה מיידית ע"י מארגני האירוע יחד עם משטרת ישראל שליוותה את האירוע לכל אורכו". כך לטענת חסידי קרעטשניף.

חסידות קרעטשניף רוני גמזו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד