י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ההכנות לסגר

חיילי צה"ל חוזרים לערים החרדיות; המשטרה תתוגבר

ההכנות לסגר: שר הביטחון בני גנץ הורה לפעול בתיאום עם משטרת ישראל ולתגבר אותה במאות חיילי צה"ל ב-30 הערים האדומות • בנוסף, אישר שר הביטחון את הארכתם של 7,000 תקני מילואים למאבק בקורונה למשך חודשיים נוספים

חיילי צה"ל חוזרים לערים החרדיות; המשטרה תתוגבר
חיילי פיקוד העורף בבני ברק צילום: תומר נויברג, פלאש 90

חיילי צה"ל חוזרים לערים החרדיות: בסיכום הערכת מצב שנערכה היום (חמישי) הורה שר הביטחון בני גנץ לפעול בתיאום עם משטרת ישראל ולתגבר אותה במאות חיילי צה"ל ב-30 הערים האדומות החל מיום שני הקרוב.

עוד הנחה גנץ את פיקוד העורף לחזק את הפעילות בערים אלו ובכלל זה למקד מאמץ של חקירות אפידמיולוגיות, בדיקות, סיוע בחבילות מזון ולהגביר את הפעילות ביקל"רים בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות.

לצד זאת, אישר שר הביטחון את הארכתם של 7,000 תקני מילואים למאבק בקורונה למשך חודשיים נוספים, 3,000 צווים עבור פעילות בתוך הערים האדומות, 3,000 נוספים לפעילות במפקדת הקורונה ו-1,000 צווי מילואים לפעילות שוטפת של פיקוד העורף.

כזכור, שרי קבינט הקורונה אישרו היום (חמישי) את המגבלות שיוטלו על הערים האדומות ובהן הערים החרדיות המרכזיות. במרכז ההחלטות יוטל סגר כללי על ארבע ערים חרדיות שנמצאות ברשימה.

בתום דיון ארוך, השרים אישרו כי החל מיום שני יוטל סגר כללי על 12 ערים, רובן ערביות, אך בהן גם הערים החרדיות, בני ברק, בית שמש, אלעד וביתר. בין המגבלות, יסגרו מוסדות הלימוד - מלבד החינוך המיוחד, תוגבל היציאה מהבית עד 500 מטר, תיאסר הכניסה והיציאה מהעיר פרט לתושב העיר שיוצא לעבודה חיונית, ויסגרו החנויות שאינן מזון או תרופות.

קורונה בני גנץ סגר סגר באלעד סגר בירושלים חיילי צה''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד