י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרסום ראשון

יוזמה בבתי גדולי ישראל: יוטל סגר? "נודיע על אי תמיכה בנתניהו"

האם רצון ההישרדות בכס ראש הממשלה יביא לביטול הסגר החל מיום שני? על פי הפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', יוזמה שצוברת תאוצה בבתי גדולי ישראל ממקדת את האש הישר נגד בנימין נתניהו, בדמות אולטימטום בהפסקת התמיכה בו, פירוק הגוש ואולי גם פרישה מהממשלה

יוזמה בבתי גדולי ישראל: יוטל סגר? "נודיע על אי תמיכה בנתניהו"
סגר בעיר חרדית/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: הזעם החרדי שהופנה עד כה כנגד פרויקטור הקורונה, מופנה כעת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשבקרב כמה מבתי גדולי ישראל מתבשלת יוזמה להודיע על הסרת התמיכה בראש הממשלה בבחירות הבאות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בקרב כמה מחצרות גדולי ישראל מתגלגלת ביממה האחרונה יוזמה להטיל אולטימטום בפני ראש הממשלה, כי החלטה להטיל סגר על הערים החרדיות תוביל להסרת התמיכה האוטומטית במועמדותו לראשות הממשלה.

ברקע אירועי הימים האחרונים וההתבטאויות של פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו כנגד גדולי התורה, כשלטענת בכירים חרדים, קבלת יוזמת גמזו להטלת סגר על הערים החרדיות, תביא להחלטה פומבית על אי תמיכה עתידית בנתניהו בכל קונסטלציה.

בנוסף, התרחיש שהעלה השר יעקב ליצמן פומבית על פרישה מהממשלה בעקבות הצעדים וחוסר ההשפעה בממשלה, יקבל אור ירוק מבתי גדולי ישראל, כשהמסר שיועבר לנתניהו יהיה כי הסגרים הסלקטיביים יביאו לפירוק השותפות כולל שבירת בלוק הימין שממילא נסדק עם פרישתו של נפתלי בנט לאופוזיציה.

בחודשים האחרונים ובעיקר בגל הראשון ניתן היה להבחין בקו שנקט השר ליצמן במתקפה אישית כנגד ראש הממשלה, בדגש נגד הסגר שהוטל בחג הפסח על העיר בני ברק, אז פתח עיתון 'המודיע' במתקפה אישית כנגד בנימין נתניהו, בעוד נציגם בכנסת ובממשלה מכהן בתפקיד שר הבריאות.

נזכיר כי לפני כשלושה חודשים נכתבה כותרת בעיתון 'המבשר': "ראש הממשלה בהתנהלותו, ובדרך בו הוא הולך, רומס את המגזר החרדי בצורה שלא נראתה פה מעולם, פשוט דוחק את הציבור החרדי לפתרונות לא רצויים, ולא ירחק היום שבו העמדה הזאת, שכיום נמצאת בשולי המחנה, תלך ותמצא את עצמה במרכז. אנשים פשוט יפסיקו להיבדק לקורונה".

נתניהו והחרדים קורונה הסגר על בני ברק עיר אדומה בנימין נתניהו פרישה מהממשלה רוני גמזו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 88 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד