ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"כנפי נשרים תעופה"

יועצו של טראמפ מצטרף לחרדי שרוכש את אל על

יועצו לשעבר של הנשיא טראמפ למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, מודיע כי הוא מצטרף לחברה של החרדי אלי רוזנברג לקראת ההתמודדות על רכישת חברת התעופה הישראלית אל על

יועצו של טראמפ מצטרף לחרדי שרוכש את אל על
ג'ייסון גרינבלט עם טראמפ צילום: מתוך טוויטר

ג'ייסון גרינבלט, לשעבר שליח הממשל האמריקאי למזרח התיכון והיועץ למו"מ בינלאומי של נשיא ארה"ב, צייץ בטוויטר כי הוא מצטרף .

"אני מצטרף היום לכנפי נשרים תעופה בכדי לרכוש את אל על ולהבטיח לה עתיד בטוח" כתב גרינבלט. "אנחנו בתקופה היסטורית עבור ישראל וחברת התעופה הלאומית שלה, עם הזדמנויות חדשות לקווי תעופה לאיחוד האמירויות ולמדינות נוספות ממזרח לישראל. ביחד תהיה לישראל חברת תעופה לאומית חזקה" הוסיף.

גרינבלט מצטרף ל"כנפי נשרים תעופה" לקראת הנפקת אל על, והוא צפוי למלא תפקיד מרכזי ב"כנפי נשרים תעופה" – החברה היחידה המחזיקה בהיתר שליטה מרשות החברות הממשלתיות.

מהחברה של אלי רוזנברג נמסר כי ג'ייסון גרינבלט, לשעבר שליח הממשל האמריקאי למזרח התיכון והיועץ למו"מ בינלאומי של נשיא ארה"ב, מצטרף לחברה לקראת ההתמודדות על רכישת חברת התעופה אל על.

גרינבלט, ששימש במשך כמעט שלוש שנים כשליחו של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, למזרח התיכון, הראה במסגרת תפקידו את אהבתו ואת תמיכתו למדינת ישראל בבית הלבן, בפורומים בינלאומיים, וברחבי המזרח התיכון. לפני שהצטרף לממשל טראמפ, כיהן גרינבלט שני עשורים כמנהל המשפטי הראשי של "ארגון טראמפ" וסגן נשיא בכיר.

תמיכתו ואהבתו של גרינבלט לישראל, שזורה במערכות יחסים עם גורמים מובילים בארץ. הבנתו העמוקה של המזרח התיכון והניסיון הרב שצבר מהתפקידים בהם כיהן, הופכים אותו למומחה ייחודי שיסייע רבות למאמצים של "כנפי נשרים תעופה" לרכוש את אל על ולהרחיב את נתיביה ליעדים אחרים במזרח התיכון וברחבי העולם.

כחלק מתפקידו ב"ארגון טראמפ", עסק גרינבלט במשך כמעט שני עשורים, במשא ומתן על עסקאות מורכבות עבור דונלד טראמפ, הן בצד העסקי והן בצד המשפטי. מומחיותו העסקית וניסיונו הרב במשא ומתן יהיו בעלי ערך רב בתהליך ההנפקה ולאחר מכן לכשחברת "כנפי נשרים תעופה" תרכוש בהצלחה את חברת התעופה.

הצטרפותו של גרינבלט מגיעה בעיצומה של תקופה היסטורית במזרח התיכון, עם כינן הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות ופתיחת השמיים. גרינבלט קידם את המהלך שטיסות מסחריות מישראל ואליה מהמזרח הרחוק והודו יוכלו לעבור מעל שמי ערב הסעודית. השבוע, אושר למטוס חברת אל על בטיסה רשמית לאיחוד האמירויות לטוס בנתיב טיסה זה.

לאחר שתצליח "כנפי נשרים תעופה" במאמצי הרכישה של אל על, על פי מתווה ההנפקה שגיבש משרד האוצר, צפוי גרינבלט ליטול על עצמו תפקיד מרכזי שיסייע לאל על לשקם מחדש את הקווים הרווחיים ביותר שלה לארצות הברית, ולהרחיב את הקשרים ברחבי המזרח התיכון והרחוק.

בסיוע של גרינבלט, חברת "כנפי נשרים תעופה" מקווה להשלים את רכישת אל על ולהבטיח עתיד בטוח לחברת התעופה הלאומית של ישראל.

אל על ג'ייסון גרינבלט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד