ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
נדחית בפעם הרביעית

נדחתה 4 פעמים: המשטרה הודיעה לחסידות - החתונה מבוטלת

חתונת נכדתו הראשונה של הרבי מסערט ויז'ניץ שהייתה אמורה להיערך תחת הנחיות מחמירות בשני הקרוב בהיכל הספורט בחיפה, נדחתה זו הפעם הרביעית. הפעם: המשטרה ביטלה בלחץ גורמים שפנו בטענה שאי אפשר לקיים את האירוע, על אף שתוכנן תוך הקפדה על ההנחיות

נדחתה 4 פעמים: המשטרה הודיעה לחסידות - החתונה מבוטלת
אירוסי נכדתו הבכורה של הרבי מסערט ויז'ניץ צילום: מערכת 'קול ברמה'

בחצר חסידות סערט ויז'ניץ, חגגו בחודש כסלו את אירוסי נכדתו הבכורה של האדמו"ר, בת חתנו הרה"ג רבי יואל איתמר קרויז, בנו של הגה"צ גאב"ד אודווארי מארה"ב, עם החתן הרב פנחס נחמן רבינוביץ, בן הרה"ג רבי יוסף רבינוביץ, בנו של האדמו"ר מביאלא וחתנו של האדמו"ר מקופיטשניץ.

בכל החודשים האחרונים התכוננו בחסידות לחתונה שהייתה אמורה להתקיים בחודש תמוז אך נדחתה פעם אחר פעם עקב מגפת הקורונה ונקבעה לבסוף ליום שני הקרוב. 

בחסידות סערט ויז'ניץ ארגנו חתונה בהיכל הספורט בחיפה, האירוע יערך בשטח פתוח בקפסולות כפי האישורים באירועי תרבות, אך הצקות והלשנות שכאילו מדובר על אירוע שמפרים בו את ההנחיות, גרם למשטרת חיפה להודיע למארגנים כי החתונה מבוטלת.  

איש החסידות דודי זילברשלג צייץ בחשבון הטוויטר: "האירוע החסידי שתוכנן להתקיים ביום שני בהיכל הספורט בחיפה בוטל. מראש התנו ראשי הקהילה את קיום האירוע בהצמדות לכל הכללים ופנו לגורמים המאשרים שיערכו התאמה של האתר והיכולות למגבלות המצב, כפי שהורה הרבי מסערט ויז'ניץ מתחילת המגפה על הקפדה יתירה וציות להוראות הרשויות".

זילברשלג הוסיף כי "מאחר וביממה האחרונה הוכרזה חיפה כעיר כתומה, מתוך אחריות לקהילה וכלל תושבי חיפה התקבלה ההחלטה על הביטול. ההחלטה התקבלה עוד לפני הנסיון הנואש של אינטרסנטים להפוך גם את הקהילה שהקפידה לכל אורך התקופה באדיקות על כ-ל כללי הזהירות לכלי ניגוח נוסף נגד החברה החרדית".

החסידים עמם שוחחנו מביעים צער וטוענים כי גורמים אינטרסנטים שלא ברור מה מניעיהם פונים במטרה להרוס ולהשבית שמחות. לטענתם חסידות סערט ויז'ניץ נשמרה כל הקורונה בשמירה מלאה ומעניין שבחוף הים נותנים לעשות אירועים גדולים בעיר. 

גורם בחסידות אומר ל'בחדרי חרדים': "מעניין למי הפריע שממלא מקום ראש העיר הרב מיכאל אלפר הביא את כל האישורים לחתונה וקיום האירוע תוך מתווה התו הסגול ושמירה על קפסולות ולגרום לחרחר ריב ולהביא לביטול האירוע". 

בתוך כך, ביום רביעי האחרון נחגגה שמחת האירוסין לבתו השנייה של הרה"ג רבי יואל איתמר קרויז, עם החתן בנו של הגרח"צ מייזליש שעומד בימים אלה בעין הסערה בחסידות סאטמר בבני ברק. מדובר בשמחה היסטורית וגדולה במיוחד במסגרתה השתדכו חצרות סערט ויז'ניץ עם ויז'ניץ. שכן הרב מייזליש הינו חתנו של האדמו"ר מויז'ניץ.

 

סערט ויז'ניץ חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד