ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

סקר: מאוכזבים מתפקוד נתניהו - בנט מזנק וכמה מקבל שלח?

על פי סקר שפורסם הערב, אזרחי ישראל מאוכזבים מתפקודו של ראש הממשלה על רקע משבר הקורונה. מי שמזנק באחוזי התאמה לראשות הממשלה הוא נפתלי בנט שמפלגתו אף היא מתחזקת בסקר. כמה מקבלת יש עתיד עם עפר שלח בראש?

סקר: מאוכזבים מתפקוד נתניהו - בנט מזנק וכמה מקבל שלח?
נתניהו בנט צילום: פלאש 90

חברת 'החדשות' הביאה הערב (מוצ"ש) בתוכנית 'פגוש את העיתונות' סקר מעודכן אודות כוחן של המפלגות, מה חושב הציבור על תפקודו של ראש הממשלה נתניהו וגם על התרחיש בו עפר שלח יעמוד בראשות יש עתיד. על פי הסקר הציבור הישראלי חש אכזבה מתפקודו של ראש הממשלה על רקע משבר הקורונה.

על פי הסקר של מכון 'מדגם', לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד מוסיף לרדת וזוכה רק ב-31 מנדטים, ימינה של נפתלי בנט מוסיפה להתחזק ומזנקת על פי הסקר ללא פחות מ-19 מנדטים, יש עתיד בראשות יאיר לפיד עם 15 מנדטים, הרשימה הערבית המשותפת עם 15 מנדטים, כחול לבן עם 11, ישראל ביתנו 8, ש"ס 8, יהדות התורה 7, מרצ 6.

4 מפגלות שקיימות בכנסת הנוכחית, לא עוברות על פי הסקר את אחוז החסימה. כך מפגלת העבודה בראשות עמיר פרץ, דרך ארץ של יועז הנדל וצבי האוזר, הבית היהודי בראשות רפי פרץ וגשר בראשות אולי לוי. על פי החלוקה לגושים, גוש הימין זוכה ב-65 מנדטים ללא אביגדור ליברמן.

הסקר גם בדק תרחיש בו עפר שלח ינצח בפריימריז על ראשות יש עתיד, ועל פי הסקר לו יעמוד בראשות המפלגה עפר שלח, ויתר המפלגות יישארו ללא שינוי, יש עתיד תזכה רק ב-13 מנדטים כשסיעת מרץ תתחזק במנדט.

במידת ההתאמה לראשות הממשלה מוביל יאיר לפיד מעל שלח ב 2% כאשר בסקר בדקו גם את התאמתו של נפתלי בנט מול ראש הממשלה: על פי הסקר נתניהו מוביל עם 37% התאמה, אך בנט צובר תאוצה ומתקרב עם 28% התאמה לראשות הממשלה.

נתניהו חוטף מכה נוספת בציון לתפקודו בתפקיד ראש הממשלה ובטיפול במשבר הקורונה. רק 7% טוענים כי הוא מתפקד טוב מאד , 37% סבורים כי הוא מתפקד סך הכל טוב, ואילו 61% סבורים כי נתניהו מתנהל רע במשבר ו 32% סברו כי הוא מתנהל רע מאוד.

נפתלי בנט עפר שלח יאיר לפיד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד