י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הקטל בכבישים

תאונה מחרידה בדרום: אשה חרדית נהרגה, בתה נפצעה קשה

בני משפחה חרדית, תושבי נתיבות, נפצעו הלילה בתאונת דרכים מחרידה שהתרחשה בנגב המערבי - אם המשפחה נהרגה במקום | בתה של ההרוגה, נערה כבת 16 חולצה ופונתה לבית החולים במצב קשה | פראמדיק מד"א: "היא הייתה ללא נשימה ובתוך זמן קצר קבענו את מותה"

תאונה מחרידה בדרום: אשה חרדית נהרגה, בתה נפצעה קשה
זירת התאונה צילום: באדיבות המצלם

לילה קטלני בכבישים: בתאונת חזיתית שהתרחשה הלילה (מוצ"ש) בכביש 293 סמוך למושב פעמי תש"ז בנגב המערבי, נהרגה אשה כבת 40 תושבת העיר נתיבות. בתאונה היו מעורבים שני כלי רכב, כאשר מסיבה שאינה ברורה התנגש הרכב ובו בני המשפחה החרדית ברכב מסחרי שנסע על הכביש. "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני לנפגעים", סיפר גונן אורן חובש באיחוד הצלה. טל וינברג חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "למרבה הצער נקבע מותה של גברת כבת 40 בזירת התאונה. כמו כן צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ הלכודים מכלי הרכב".

כתוצאה מהתאונה, נפצעו גם בני המשפחה, נערה כבת 16 שהייתה במצב קשה, וגבר כבן 40 עם חבלות בראשו במצב בינוני. כוחות כיבוי חילצו את הנערה שהייתה לכודה ברכב הפרטי. הפצועים פונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

ממד"א נמסר כי מדובר בתאונה חזיתית בין רכב פרטי עם שלושה נוסעים, לרכב מסחרי עם נהג בלבד. פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אשה כבת 40 והעניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים סורוקה 3 פצועים, בהם: גבר כבן 60 נהג הרכב המסחרי, במצב קשה, עם פגיעה רב מערכתית, בהכרה מלאה ויציב, 2 פצועים במצב בינוני, גבר כבן 40 ונערה כבת 16 שניהם עם חבלות בראש ובגפיים.

פאראמדיק מד"א נג'יב סאנע סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו שני כלי רכב מעוכים על הכביש, באחד מכלי הרכב נסעו 3 בני משפחה במושב ליד הנהג נלכדה אשה כבת 40, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק עם חבלה רב מערכתית ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה, נערה כבת 16 נלכדה במושב האחורי ובסיוע הכבאים היא חולצה מהרכב בהכרה, עם חבלות בראש ובגפיים, נהג הרכב גבר כבן 40 יצא בכוחות עצמו כשהוא עם חבלות בגפיים, ברכב המסחרי נהג גבר כבן 60 הוא היה מעורפל הכרה עם חבלה רב מערכתית".

לדבריו, "הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי לכאב חבישות ומתן נוזלים ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים , כשמצבו של אחד קשה ושנים בינוני."

 

 

תאונה קשה הרוגה תאונה חזיתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד