י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שני חשודים נעצרו

החייל ירד לרחוץ בכנרת - נשקו האישי נגנב

נעצרו שני חשודים שגנבו רובה מסוג "M-4" מרכב של אמו של חייל שירד לרחוץ בכנרת. השוטרים איתרו את טביעות האצבע של החשודים מה שהוביל למעצרם

החייל ירד לרחוץ בכנרת - נשקו האישי נגנב
הרכב הפרוץ צילום: דוברות המשטרה

שוטרי משטרת ישראל עצרו 2 גברים שגנבו רובה מסוג "M-4" מרכב. בזכות איתור טביעות האצבע שלהם ופרקליטות מחוז חיפה הגישה כנגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים

ראשיתה של החקירה לפני כשלושה שבועות (16/8) עם קבלת ההודעה במוקד 100 של המשטרה מאישה שטענה שבזמן שרחצו בכנרת, רכבה נפרץ ומתא המטען נגנב הנשק של בנה החייל. עם קבלת ההודעה הוזעקו שוטרי משטרת ישראל לזירה, גבו עדויות, אספו ממצאים וחקירה נפתחה.

חקירה מהירה ומיומנת, תוך שימוש באמצעים טכנולגיים מתקדמים, הביאה להפקת טביעות אצבע של הנאשמים במעשה ותוך יום מתחילת החקירה נעצרו השניים והובאו לתחנת המשטרה לחקירה.

החקירה העלתה, כי ביום האירוע הגיע החייל יחד משפחתו לרחוץ בכנרת. החייל החליף ממדיו לבגד ים, פירק את הנשק למספר חלקים, הניח אותו על הגלגל הנוסף בתא המטען והלך להתרחץ. הנאשמים שצפו בחייל, המתינו ללכתו ואז פרצו לרכב ולתא המטען, גנבו משם את הנשק ונמלטו מהמקום.

בתום חקירה אינטנסיבית הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז חיפה, אשר הגישה כנגד השניים בבית משפט המחוזי בנצרת כתב אישום, בקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של התפרצות לרכב, גניבת נשק, החזקה, נשיאה והובלת נשק. בנוסף הוגשה בקשה לחלט את הרכב בו נמלטו השניים מהזירה.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא "עושה שימוש בכל האמצעים הקיימים ברשותה בכדי לאתר ולעצור את אותם עבריינים הסוחרים, המחזיקים ועושים שימוש באמצעי לחימה במטרה שימוצה עימם הדין למען ביטחון ושלום הציבור".

משטרת ישראל כנרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד