י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מסרבת לקבל תכתיבים"

בלוך נגד הסגר: "קוראת לגמזו לעצור כל צעד חד צדדי"

ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך מתנגד לסגר שמוטל על שכונות בעירה ותוקפת את התנהלות הממשלה. "כך לא מתבצעת עבודת מטה. אני קוראת לפרופ' גמזו לעצור כל צעד חד צדדי ולהימנע מהטלת סגר על שכונות בעיר"

בלוך נגד הסגר: "קוראת לגמזו לעצור כל צעד חד צדדי"
חרדים קיצוניים מתעמתים עם שוטרים צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

ראש עיריית בית שמש, הגב' עליזה בלוך, יוצאת אף היא כנגד הכוונה להטיל סגר על שתי שכונות בעירה, סגירת מערכת החינוך כולה והטלת סגר לילי בכל העיר בית שמש. "מדובר בכלי שנוסה שלוש פעמים, ונכשל. צריך לתת מענה מוסדר ולא שליפות".

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך אמרה לקראת כינוס ועדת השרים: "שמעתי מהתקשורת על הכוונה להטיל סגר על שתי שכונות, להשבית את מערכת החינוך כולה ולהטיל סגר לילי על כלל העיר. אני מסרבת לקבל תכתיבים דרך אמצעי התקשורת".

בלוך מציינת כי "חמ"ל הפינויים של עיריית בית שמש ממשיך בתפוקה מלאה לפנות חולים ומבודדים מהעיר. אנחנו מנהלים מסעות הסברה בשיתוף פיקוד העורף להמשיך ולעודד חבישת מסכות וריחוק חברתי".

עוד נמסר כי עיריית בית שמש עמלה לסייע בשיקום העסקים הקטנים שעוד טרם השתקמו מהסגרים הקודמים. מישהו מבין את ההשלכות של סגירה חוזרת של כלל העסקים הקטנים בעיר? של סגירת 45 אלף תלמידים בשליפה וללא חשיבת עומק?

"כך לא מתבצעת עבודת מטה. אני קוראת לפרופ' גמזו לעצור כל צעד חד צדדי ולהימנע מהטלת סגר על שכונות בעיר", תקפה עוד עליזה בלוך.

עליזה בלוך בית שמש סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד