כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
דין שווה לכולם

ריקלין: "החרדים פראיירים אם הם מסכימים לסגר"

העיתונאי ואיש הימין שמעון ריקלין מתייצב לצידם של החרדים וקורא להם שלא להישמע לסגר באם יוטל עליהם. "מצדיע לחרדים שהחליטו להפסיק להיות שק החבטות וכרית המצפון של חסרי האחריות בבלפור"

ריקלין: "החרדים פראיירים אם הם מסכימים לסגר"
שמעון ריקלין צילום: פלאש 90

עם הפרסום על דחיית הישיבה שהייתה אמורה לקבוע את גורל הערים האדומות, ולאחר לחץ וזעם שהגיע מהרחוב החרדי הזועם דרך הנציגים המוניציפליים ועד לראשי המפלגות החרדיות שהבהירו לראש הממשלה כי הגיעו מים עד נפש, נעשית חשיבה מחודשת על אופי ההתמודדות עם הנגיף בריכוזי החרדים.

מגיש ערוץ 20 העיתונאי שמעון ריקלין עומד לצד הציבור החרדי ומכריז "מצדיע לחרדים! שהחליטו להפסיק להיות שק החבטות. וכרית המצפון. של חסרי האחריות בבלפור. דרוש: סטנדרט אחד לכולם. כל עוד מסיבות ההדבקה בבלפור ממשיכות, החרדים פראיירים אם הם מסכימים לכל סוג של סגר. תותחים".

זו לא הפעם הראשונה שריקלין מביע את זעמו על האכיפה הסלקטיבית מול המגזר החרדי, ומיתוגו כמפיצי מחלות. בסדרת ציוצים שפרסם ריקלין בחשבון הטוויטר שלו, הרבה לתקוף בימים האחרונים את ראש הממשלה ופרוייקטור הקורונה גמזו על יחסם הנוקשה לחרדים מול ההקלות הבלתי מתקבלות על הדעת בהפגנות רחוב בלפור. "שלום לראש הממשלה. אהלן למר גמזו. אל תחלמו לדרוש סגר או לסגור עסקים ובמקביל להמשיך את מסיבת ההדבקה בבלפור. מספיק עם ההנחות, הסיכון לשמאל על חשבון כולנו. אם לא. פראייר מי שיציית לכם" כתב ריקלין.

גם בסערת הנסיעה לאומן התייצב ריקלין בגאון וכתב: "תדברו עד מחר על חרדים ואומן. כל עוד הפקרות ההתקהלות בבלפור ממשיכה. אין סיכוי לשינוי. במלחמות לא עושים הפגנות. ואנחנו במלחמה נגד הקורונה. כשנהיה אחרי המלחמה תעשו מה שתרצו. השימוש בנימוק דמוקרטיה. הוא בסך הכל כסות לפריבילגיות היתר של חבורת המפונקים חסרי האחריות. שביהירות, מדביקים את כולנו".

עוד הקשה ריקלין ותקף "איך הגענו למצב. שהזכות להפגין ולהדביק. מקודשת יותר מהזכות להתפלל? ואומר שוב. פראייר מי שנכנס לסגר או הגבלות כל עוד מסיבת ההדבקה בבלפור נמשכת. הגיע הזמן לפחות בנושא אחד לסטנדרט אחיד לכולם. ואם לא לאף אחד. השילוב של התבהמות נמוכה תוך ביוש והעלבת שוטרים. בהצטופפות בלתי נסבלת שמסכנת את כולנו. מישהו יכול להסביר מה הקשר בין מחאה נגד ראש ממשלה לתת רמה המבישה והאלימה של המוחים? ואלו האנשים שמדברים על חינוך. ורומזים שהמזרחיים תומכי ביבי. איזו תת רמה".

"הצעה לחבריי שמסקרים חרדים. בקשה מחבריי שמסקרים ערבים. אל תדברו על 2 המגזרים הללו מילה. אם לא אמרתם מילה על הצפיפות המוחצת של מתפרעי בלפור. מילא גמזו פוחד מהם. ממכם מצופה לומר את האמת" קורא ריקלין לחבריו העיתונאים.

שמעון ריקלין בלפור חרדים סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד