י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הכל משמים

בדיקות הקורונה: ביטול הניתוח והפסקת חשמל פתאומית

הילד שהוצרך לעבור ניתוח, לו הוא מחכה ארבע שנים, התעכב בגלל בדיקת קורונה שיצאה בטעות חיובי, משמים הניתוח לא נקבע ובשעת הניתוח התרחשה הפסקת חשמל בבית החולים • 'בחדרי חרדים' עם הסיפור על האברך חדור האמונה שמסכם כי הבדיקות לא שוות כלום

בדיקות הקורונה: ביטול הניתוח והפסקת חשמל פתאומית
רופאים בבית החולים הדסה עין כרם צילום: Hadas Parush/Flash90

סיפור לא שגרתי שהתרחש בימים האחרונים בעיר בני ברק, סופר בשבת האחרונה על ידי בעל המעשה (שמו המלא שמור במערכת). האברך שהינו גם בנש"ק סיפר את הדברים בבית המדרש של אחת מחצרות החסידים בשכונת שיכון ה' בבני ברק. 

וכך מספר האברך בשיחה, כפי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים': "בני צריך לעבור ניתוח שכבר נקבע לפני ארבעה חודשים בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ליום חמישי האחרון. ביום ראשון בשבוע שעבר הודיעו לי מבית החולים שהוא חייב לעשות בדיקת קורונה לבן קודם הניתוח". 

בבדיקה במרפאה בבני ברק נמצא הילד חיובי לנגיף, למחרת אמרו לו בהדסה שהילד יגיע לעשות בדיקה גם בבית החולים, בבדיקה בבית החולים יצא הילד שלילי, אך בבית החולים דרשו שיעשה שוב בדיקת קורונה בקופת החולים היות והנתונים שם מסתנכרנים עם משרד הבריאות והבדיקה למכבי נקבעה ליום חמישי בבוקר יום הניתוח". 

עוד מספר האברך: "בחמישי בבוקר התקשרה האחות מהדסה לשאול מה קורה האם הם מגיעים לניתוח, האבא סיפר לה את השתלשלות העניינים, והפטיר: "מהשמים כך רצו, שרק היום הם עשו שוב בדיקה בקופת חולים, ומחכים לתוצאות". כשבסופו של דבר הבדיקה השנייה בקופת חולים יצאה שלילית בתשובה שהגיעה רק בערב אך לניתוח כבר לא הגיעו. 

כאן לא מסתיים הסיפור, בערב התקשרה האחות מהדסה, לאברך ומספרת לו שמאוד נהנתה מהתשובה שלו בבוקר "שהכול מהשמים", ומספרת שבדיוק בזמן שבו הרופאים היו אמורים לעשות היום את הניתוח לבנו שכבר מחכה כל כך הרבה זמן, באותו זמן היתה הפסקת חשמל בבית החולים, והגנרטור של בית החולים, פעל רק לחולי לב, מונשמים וחולים קריטיים ובאם היו כבר מתחילים את הניתוח, היו צריכים להפסיק אותו באמצע, כי בהפסקת חשמל, לא ממשיכים ניתוח אלא חוסמים בחזרה את מקום הניתוח וגם כך היה צריך לדחות את הניתוח לחנוכה כפי שעכשיו נקבע.

אותו אברך מספר שראה את יד ההשגחה עליונה, בפעם ראשונה, יצא בנו חיובי לנגיף, ובכך הכל התעכב, וממילא לא הצטרך להגיע לבית החולים לניתוח שממילא לא היה מתקיים, או שהיו מפסיקים אותו באמצע. 

אותו אברך גם סיכם את הדברים "רואים גם כמה הבדיקות באמת שוות - הם לא שוות כלום". 

הדסה עין כרם קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד