כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
שינה מהלו"ז וירד לשטח

גנץ בבני ברק: "נוכל לנצח את הקורונה אבל לא במריבות" • צפו

למורת רוחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו היושב בבלפור, ראש הממשלה החליפי סטה מהלו"ז היומי שמתוכנן כמה ימים קודם לכן וירד לבני ברק. בנאום שנשא מחוץ לבניין העירייה, אמר גנץ: "אין פה שאלה של פוליטיקה, יש פה שאלה של פנדמיה וצריך להתמודד עם זה" • צפו בדבריו

גנץ בבני ברק: "נוכל לנצח את הקורונה אבל לא במריבות" • צפו
בני גנץ בבני ברק צילום: שוקי לרר

על רקע הזעם במפלגות החרדיות וברחוב החרדי בעקבות הרצון להטיל סגר על הערים החרדיות, 'סגר סלקטיבי' לדבריהן, שר הביטחון בני גנץ סיים הערב (ראשון) ביקור בעיריית בני ברק, יחד עם שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי ממפלגתו. מפקד פיקוד העורף אלוף אורי גורדין וראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין, וזאת במסגרת היערכות מערכת הביטחון.

גנץ ביקר במרכז השליטה ושוחח עם ראש העיר על היקפי התחלואה בבני ברק ועל הצעדים שנעשים במערכת הביטחון ופיקוד העורף על מנת לעצור את שרשרת ההדבקה.

"במלחמה כמו במלחמה צריך לוודא שכל הגייסות ערוכים. מצאתי כאן בבני ברק קשב, נכונות, תוצאות טובות אך לצידן קשיים", אמר בני גנץ בהצהרה שמסר לתקשורת עם סיום הביקור.

ראש הממשלה החליפי התייחס לישיבת קבינט הקורונה המתוכננת להערב ואמר כי "אני מצטער שאנחנו מגיעים שוב פעם ללילה של החלטות ברגע האחרון. אנחנו לא יכולים להתנהל בברדק, אלא רק בצורה מסודרת" אמר גנץ. "אני מקווה שנוכל לשפר את קבלת ההחלטות בתחומים השונים. נוכל לנצח את הקורונה אבל לא במריבות, אלא רק ביחד, בנחישות".

"אין פה שאלה של פוליטיקה, יש פה שאלה של פנדמיה וצריך להתמודד עם זה", אמר גנץ. הוא אף רמז על הכנסת החיילים ואנשי פיקוד העורף לבני ברק ואמר כי "ביחד נהיה מסוגלים לנצח את המחלה הזאת, אבל רק ביחד, לא במריבות, אלא בשיתוף פעולה. מערכת הביטחון היא מערכת הפתרון, אנחנו נעמיד פה כל מה שצריך בתחום הפיקוד והשליטה, בתחום הבידוק, הבידוד, הסיוע לאזרחים, בכל תחום שיצטרכו עזרה אנחנו נימצא שם כמובן בכפוף להנחיות משרד הבריאות ופרופ' גמזו ובסיוע יתר משרדי הממשלה ובראשם משרד הפנים".

לאחר הביקור העניק ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין ספר תנ"ך כרוך בעור יוקרתי לשר הביטחון בני גנץ אותו כינה רובינשטיין "ידיד העיר בני ברק".

בני גנץ קורונה יזהר שי אברהם רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד