י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כוח הניגון

בליל שבת שוררו בחצרות מניגוני הרבי שנמצא במצב קשה

בחצרות החסידים ביקשו בליל שבת לשיר משירי הרבי מפיטסבורג המאושפז במצב קשה בבית החולים, מה שוררו בבעלזא? ומה שוררו בויז'ניץ? העיקר שיהיה לרפואת הרבי ולחיזוק עם ישראל בתקופה קשה זו

בליל שבת שוררו בחצרות מניגוני הרבי שנמצא במצב קשה
הרבי מפיטסבורג צילום: שוקי לרר

מצבו של האדמו"ר מפיטסבורג המאושפז במרכז הרפואי לניאדו בקרית צאנז בנתניה עדיין קשה מאוד, בחסידות מעתירים כל העת בתפילה לרפואת הרבי שנדבק בקורונה והוא מורדם ומונשם. 

אמש (מוצאי שבת) עקב החמרה במצב הנשימתי, התאסף קהל רב של חסידים באולם הטישים של החסידות באשדוד, וקראו ספר רביעי וחמישי בתהילים ואותיות השם ו"קרע שטן" בקי"ט, ולאחמ"כ קראו קפיטל ק"ל שיר המעלות ממעמקים ע"י חתן הרבי - הרה"צ רבי יעקב הגר, פסוק בפסוק בנוסח ימים נוראים ובהתעוררות עצומה, יהי רצון שלאחר התהילים וי"ג מידות, ומי שברך לחולה.

מספר רגעים לאחר שסיימו את התהילים, הגיעה הודעה מבית החולים, כי הרבי עבר טיפול כלשהו והמצב ב"ה התייצב, אך עם זאת הוא עדיין זקוק לרחמי שמים מרובים. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעריכת הטיש בליל שבת בחצר החסידות בעלזא, הורה האדמו"ר שישירו את 'לב טהור', לחנו של האדמו"ר מפיטסבורג, הרבי ביקש שהשירה וההתעלות יהיו לרפואתו השלימה בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

כך גם בחצר חסידות ויז'ניץ, בטיש בליל שבת, שרו חברי המקהלה את הניגון של הרבי מפיטסבורג "ונפשי שפכי כמים ליבך", כשאמרו לרבי שזה הניגון של הרבי מפיטסבורג, ביקש מהמקהלה שישירו שוב את הניגון לרפאותו במשך זמן רב. 

הציבור נקרא להעתיר בתפילה לרפואת האדמו"ר רבי מרדכי מאטל ישכר בער בן רחל לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

הרבי מפיטסבורג בית חולים לניאדו הרבי מבעלזא הרבי מויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד