י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"אכפת לי לימוד תורה ותפילה"

נתניהו מתייחס: מנהיגי הציבור החרדי ביקשו 'תטיל עלינו הגבלות'

הביקורת והזעם ברחוב החרדי, לצד ביקוריהם של יריביו הפוליטיים בבני ברק ובאלעד, הביאו את ראש הממשלה נתניהו לפרסם הצהרה מיוחדת הפונה למגזר החרדי. נתניהו: "אתם יודעים כמה אכפת לי גם על לימוד תורה וגם התפילה. כלל הציבור החרדי שהוא יקר לי מאוד" • צפו בדבריו

נתניהו מתייחס: מנהיגי הציבור החרדי ביקשו 'תטיל עלינו הגבלות'
נתניהו בהצהרה צילום: לשכת ראש הממשלה

בעקבות הביקורת והזעם בריכוזים החרדים, לצד ביקורם של יריביו הפוליטיים בני גנץ ונפתלי בנט בבני ברק ובאלעד וכן סקר שמתפרסם הערב המעיד על האכזבה החרדית ממנו, ראש הממשלה בנימין נתניהו משיב הערב (ראשון) לביקורת בסרטון מיוחד, מתייחס להאשמות וטוען כי הצעדים נחרצים ולא מדובר בהתנכלות לחרדים.

"הקורונה לא מבחינה בין עמים ולא בתוך עמים, בסופו של דבר היא מכה בכולם רק שהיא עושה זאת במינונים שונים בזמנים שונים במקומות שונים כרגע בישראל יש עשרות ערים אדומות", אומר נתניהו.

לדבריו, "עיר אדומה נבחרת לא לפי התנכלות או לפי החלטה שרירותית, היא נבחרת לפי תוצאות מדעיות, מספר החולים וקצב התחלואה", שהוא מעדכן כי, "כרגע זה ממוקד בעיקר בישובים ערביים וישובים של הציבור החרדי".

נתניהו מוסיף: "אני רוצה להביע הערכה למנהיגי הציבור החרדי והציבור הערבי שהוא יקר לי שבאו ואמרו 'ראש הממשלה תטיל עלינו הגבלות' זה סימן של אחריות. אני רוצה להביע את הערכה למנהיגי הציבור החרדי שאמרו לי את אותו הדבר ולכלל הציבור החרדי שהוא יקר לי מאוד".

"ואתם יודעים כמה אכפת לי גם על לימוד תורה וגם התפילה. אלה דברים שחשובים לי כמו שהם חשובים לכם ועם זאת אני אומר אנחנו חייבים לנקוט צעדים שמונעים את התפשטות התחלואה בשמחות, בחתונות בבתי הספר", הבהיר ראש הממשלה.

לסיום השיב עוד ראש הממשלה לטענות שנשמעו מראשי הרשויות החרדיות: "אנחנו נעשה מה שצריך, נעשה זאת באחריות, אל תקשיבו לפופוליסטים, את תקשיבו לכל המתסיסים האלה נעשה את מה שצריך כי להגן עליכם ולהגן עם כלל אזרחי ישראל".

סיום דבריו של נתניהו, מתייחסים ככל הנראה לחבר הכנסת נפתלי בנט שביקר בעיר אלעד ותקף את התנהלותו של ראש הממשלה נתניהו בטיפול בהתפשטות הנגיף. כמו כן, הוידאו יוצא הדופן הזה הגיע לאחר ביקור שקיים יו"ר כחול לבן שר הביטחון בני גנץ בעיר בני ברק וזכה לחיבוק חם ואוהב.

בנימין נתניהו עיר אדומה ערים חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד