ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
מאמין ללא משחקים

שלומי קוריאט מספר: כשחזרתי להניח תפילין בקביעות, הכל התחיל להתרומם

בתוכנית חידודון של עמי מימון התארח השחקן והקומיקאי שלומי קוריאט, שסיפר כיצד הוא מעביר את החגים, וחיזק את המאזינים בעידן מגפת הקורונה • האזינו לראיון המלא

שלומי קוריאט מספר: כשחזרתי להניח תפילין בקביעות, הכל התחיל להתרומם
עמי מימון שלומי קוריאט צילום: מתוך עמוד הפייסבוק / איציק מימון

כמידי יום ראשון בתוכנית חידודון בהגשת עמי מימון, משודרת הפינה האהובה, פינת 'אומן באמונה'. השבוע, התארח השחקן והקומיקאי שלומי קוריאט שפתח ואמר "חודש אלול זה חודש ברומו של עולם. זה חודש שאתה עוצר בו הכל ועושה חשבון נפש על השנה האחרונה. אני משתדל כל השנה לעשות חשבון נפש".

על השאלה כיצד הוא מעביר את החגים, השיב קוריאט: "בראש השנה ויום הכיפורים יש אווירה קדושה. יש איזשהו שקט מכל ההופעות, מכל הרעש בתעשייה. זה הזמן להתעמק בחיבור שלך לבורא עולם ולמטרה שלשמה ירדת לעולם".

וכמובן, בתקופה הזו, השיחה גולשת למחוזות הקורונה, לגביה אמר שלומי בצחוק: "אם היה לי פתרון לקורונה, כנראה כבר הייתי האיש העשיר בעולם".

"יבוא מי שלא מאמין ויגיד זה סך הכל נגיף. אני מאמין ובטוח שזה לא סתם. יש יד מכוונת מלמעלה. בסוף נעבור את זה וזה יהיה מאחורינו כמה שיותר מהר ובעזרת ה׳ עם מינימום נזקים". חיזק קוריאט את המאזינים.

בסוף הראיון, הוא הרגיש כבר מחובר למאזינים ושיתף בגילוי לב, על התקופה הפחות טובה בחייו, ומה החזיר אותו להאמין בעצמו ולחזור לטפס בקריירה.

"פתאום הרגשתי שישועת ה׳ כהרף עין! שיש מי שדואג לך ומשגיח עליך!". סיים בהתלהבות.

עמי מימון חידודון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד