י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לקראת הימים הנוראים

משה חבושה בראיון: מעדיף לוותר על הכסף, חובה לשמור על הבריאות

לקראת הימים הנוראים התארח החזן והפייטן משה חבושה, לראיון אצל עמי מימון בו סיפר עד כמה חשובה הבריאות ועדיפה על הכסף • בנוסף העניק בשידור טיפים לחזנים שיאלצו להתפלל בראש השנה בחוץ עקב מגפת הקורונה

משה חבושה בראיון: מעדיף לוותר על הכסף, חובה לשמור על הבריאות
עמי מימון ומשה חבושה צילום: איציק מימון

תוכנית חידודון נערכת לימים הנוראים, והיום, התארח בתכנית אצל עמי מימון, החזן והפייטן העולמי, חזנו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, משה חבושה. מטרת הראיון היתה לקבל טיפים עבור חזנים צעירים ומנוסים כאחד, כיצד לשמור על הקול במנייני קורונה, בחצרות, במקומות פתוחים וכו׳, אך מהר מאד דאג חבושה להדגיש את החשיבות בשמירה על החוק ועל הבריאות.

משה חבושה בראיון לעמי מימון

מידי שנה עובר חבושה לפני התיבה בבית הכנסת 'אור החיים', השנה בעקבות המצב לא יעשה זאת. מספר חבושה: "הזמינו אותי לעבור לפני התיבה בבית הכנסת הכי גדול ומפואר בברוקלין וסירבתי. אני אוותר על הבריאות שלי בשביל כסף? אני לא חייב להיות חזן כל שנה. הבריאות עדיפה. אנשים שכחו שיש חוק!".

בהמשך הראיון, שיתף בכל זאת חבושה את המאזינים בטיפים כיצד ניתן לשמור יותר על הקול במהלך התפילות בימים הנוראים וסיים בברכה לכל המאזינים שגזירת הקורונה תעבור ונוכל לחגוג את ראש השנה כימי קדם.

מיד אחרי, הצטרף לשידור החזן הראשי בבית הכנסת הבין לאומי 'בית אל' בתל אביב, ישראל תורג'מן שהפתיע את המאזינים בכוונתו לנסוע לאומן. "השנה קיבלתי שחרור מהמשרה הקבועה בתל אביב ופניי מועדות לאומן", סיפר.

את הראיון סיים תורג'מן בקטע חזנות על המילים "בראש השנה ייכתבון" כחלק מתפילת "ונתנה תוקף".

עמי מימון החזן משה חבושה חידודון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד