י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אמריקאית גאה

האחיינית של בן לאדן: רק טראמפ ימנע אסון התאומים 2

אחייניתו של אוסאמה בן לאדן העניקה ראיון ראשון בחייה לניו יורק טיימס והפתיעה עם תמיכה בלתי מסויגת בנשיא טראמפ. על מעשי דודה הטרוריסט אמרה: "אני רוצה לחלוק כבוד להרוגים מהפיגוע שעשה דוד שלי". נולדה בשוויץ ומרגישה 'אמריקאית בנשמה'

האחיינית של בן לאדן: רק טראמפ ימנע אסון התאומים 2
בן לאדן צילום: Abed Rahim Khatib / Flash 90

נור בין לאדין, אחייניתו של הטרוריסט המפורסם אוסאמה בן לאדן, מייסד ארגון הטרור אל קעידא, שחוסל לפני מספר שנים, אומרת כי רק הנשיא דונלד טראמפ יכול למנוע עוד אסון כמו 11 בספטמבר: "התקפה נוספת בסגנון הפיגוע במגדלי התאומים בה נהרגו 3000 בני אדם עשויה להיות ממש מעבר לפינה אם ג'ו ביידן ייבחר לנשיא". כך מזהירה נור בין לאדין, אחייניתו של מי שעמד מאחורי פיגועי הטרור ב-11 בספטמבר 2001, אוסאמה בן לאדן.

"דאעש התפשט תחת ממשל אובמה וביידן, והוביל אותם לאירופה, טראמפ הראה שהוא מגן על אמריקה מפני איומים זרים על ידי מחיקת טרוריסטים מהשורש ולפני שהם מקבלים הזדמנות לבצע פיגוע". כך אמרה נור בין לאדין, בת ה-33 ל'ניו יורק פוסט' בראיון הראשון שלה אי פעם.

השם בין לאדין מאוית שונה משם המשפחה המוכר "בן לאדן" בכוונה תחילה, כדי להיות שונה מהדוד הטרוריסט שלה. כך על פי הדיווח. נור בין לאדין מתגוררת בשוויץ אך אמרה שהיא רואה עצמה "אמריקאית בנשמה". דגל ארה"ב ענק נתלה בחדר ילדותה בגיל 12 והחופשה החלומית שלה היא טיול קרוואנים ברחבי אמריקה.

בין לאדין ילידת שוויץ, אומרת שהיא בסך הכל תומכת של טראמפ לבחירות בשנת 2020, ומכנה את הבחירות החשובות ביותר בדור הנוכחי. "אני תומכת בנשיא טראמפ מאז שהוא הודיע ​​שהוא מתמודד בימים הראשונים של שנת 2015. צפיתי מרחוק ואני מעריצה את נחישותו של האיש הזה", אמרה. "יש לבחור אותו מחדש, זה חיוני לעתידה של לא רק אמריקה, אלא גם של הציוויליזציה המערבית כולה".

"אם מסתכלים על כל פיגועי הטרור שהתרחשו באירופה ב-19 השנים האחרונות, הם טלטלו אותנו לחלוטין עד היסוד, האיסלאם הקיצוני חדר לחלוטין לחברה שלנו". אמרה בין לאדין. "בארה"ב זה מאוד מדאיג שהשמאל יישר קו לחלוטין עם האנשים שחולקים אידאולוגיה זו".

"יש לכם מצב באמריקה עכשיו שיש לכם אנשים כמו אילהן עומר (חברת קונגרס שמאל קיצונית אנטישמית) ששונאים באופן פעיל את מדינתך", אמרה בין לאדין, וציינה כיצד עומר ניסתה להשפיע לתת עונשי 'חמלה' ל-13 פעילים של דאעש במדינתה מינסוטה.

היא אמרה לגבי חלק ממשפחתה שגדלו בסעודיה: "חיי היו שונים מאוד אילו הייתי גדלה בערב הסעודית, באמת גדלתי עם ההערכה העמוקה הזו לחופש ולזכויות אדם בסיסיות".

נור הייתה בת 14 כשדודה ביצע את המתקפה הקטלנית ביותר על אדמת ארה"ב בהיסטוריה. מרגע שהמטוס השני פגע, היא ידעה שחייה לעולם לא יהיו אותו דבר. "הייתי כל כך הרוסה" היא נזכרה. "נסעתי למדינות בארצות הברית עם אמא שלי כמה פעמים בשנה מגיל שלוש ואילך, ארה"ב היתה הבית השני שלי".

בין לאדין אמרה שחלק מהסיבה שהיא דחתה את הקבוצות הליברליות לפיה אמריקה היא "מדינה גזענית" התבסס על ניסיונה שלה עצמה. "לא עברתי ולו תגובה גרועה עם אמריקאים למרות השם שאני נושאת, נהפוך הוא, הייתי המומה מאדיבותם והבנתם". אמרה בין לאדין, והוסיפה שהיא חזרה לארצות הברית כמה פעמים מאז ההתקפות, היא עדיין לא ביקרה באנדרטה (לזכר הנספים) אך מתכננת לבקר שם בפעם הבאה שהיא תהיה בניו יורק. "אני באמת רוצה ללכת לשם לחלוק כבוד".

אוסמה בן לאדן אסון התאומים דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד