ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
חם באמירויות

השלום שבדרך: המלך שוחח עם הנשיא; צבא הצייצנים יוצא להגנת השליט

"יצורים שכאלה" הבטן שלו מלאה בכסף", אלו רק חלק משלל ההתבטאויות של 'צבא הצייצנים' מהאיחוד על הפלסטינים, שיוצאים להגנת השליט • הלילה התקיימה שיחת טלפון בין מלך סעודיה לבין נשיא ארה"ב בדבר כינון שלום אזורי רחב יותר

השלום שבדרך: המלך שוחח עם הנשיא; צבא הצייצנים יוצא להגנת השליט
סעודיה צילום: pixabay

הלילה התקיימה ‏שיחת טלפון בין מלך סעודיה, סלמאן, לבין הנשיא טראמפ. מלך סעודיה, לפי ההודעה הרשמית של ריאד, הביע הערכה על מאמציה של ארה"ב לכינון שלום באיזור, והדגיש כי הממלכה שוקדת להגיע לפתרון בר קיימא וצודק לסוגיה הפלסטינית כדי לכונן שלום. והוא, (הפתרון) יהיה נקודת המוצא הבסיסית של מאמצי הממלכה ויוזמת השלום הערבית, כך דיווחו כלי תקשורת בעולם.

בתוך כך 'צבא צייצנים' מאיחוד האמירויות מגן על השליט ועל ההחלטה לקדם שלום עם ישראל.

‏הצייצנים באמירויות מעלים שלל סרטונים מהכינוס הווירטואלי אתמול של הפלגים הפלסטיניים עם אבו מאזן, חמאס, והג'יהאד. ועושים צחוק מהדוברים: "מרוב שהבטן שלו מלאה בכסף שלנו, הוא לא מצליח לנשום. הוא בא ודורש מהליגה הערבית לנתק את היחסים עם האמירויות. ארגון הגנבים הפלסטיני".

שליט דובאי במפגן תמיכה בשליט אבו דאבי

‏צייצן בכיר נוסף באיחוד האמירויות התבטא על אחד מהדוברים הפלסטינים: "כמו שמעכו אותך בירדן בספטמבר השחור וכמו שמעכו אותך בלבנון במלחמת האזרחים, כך ימעכו אותך במפרץ. רק אצל יצורים כאלה אתה מוצא כמות כזו של שנאה ואי הכרת תודה". כך מדווח רועי קייס בכאן 11.

‏אתמול לראשונה מאז ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות התקיימה ישיבה מתוכננת של נציגי המדינות. הפלסטינים רצו ישיבת חירום בשולי הישיבה בגלל ההסכם על מנת להפוך את האירוע למפגן נגד הנורמליזציה, אבל בחריין סיכלה את היוזמה.

כאות הערצה והערכה על מהלך השלום שהוביל יורש העצר מאבו דאבי, שליט דובאי, מוחמד בן ראשד, אף כתב בטוויטר והביע סוג של מפגן תמיכה פומבי ראשון בהחלטה של יורש העצר של אבו דאבי, מוחמד בן זאיד, לנרמל את היחסים עם ישראל.

הוא פרסם בטוויטר שלו שיר שכתב על מוחמד בן זאיד תחת הכותרת "גיבור השלום" ובצד תמונה של שניהם.

דובאי אבו דאבי דנולד טראמפ פלסטינים סעודיה הסכם שלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד