י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ילדות קטנות

מרגש: אספו כל החופש פחיות בשביל לקנות משחקים לילדים חולים

שתי ילדות בנות עשר, אספו במשך החופש 1800 פחיות ובקבוקים בכדי למחזר אותם ובתמורה לקבל כסף, ע"מ לשמח ולתרום משחקים, צעצועים ומתנות למחלקת הילדים בבית החולים

מרגש: אספו כל החופש פחיות בשביל לקנות משחקים לילדים חולים
בקבוקים למיחזור צילום: pixabay

הילדות ניר ורוני אספו 1,800 פחיות ובקבוקים למחזור בכדי לתרום משחקים וצעצועים לארון המתנות במחלקת הילדים של המרכז הרפואי פדה-פוריה. מחווה מרגשת כזו לא ראו במחלקת הילדים של המרכז הרפואי הרבה זמן.

ניר לינדר (10.5) ורוני קוטלרוב (10) ממושב מעלה גמלא שברמת הגולן, בילו את החופש הגדול באיסוף בקבוקים למחזור. בעבודה מאומצת, הן אספו 1,800 בקבוקים ופחיות למיחזור. עם  התמורה שקיבלו בסך 540 ₪, הן רכשו מגוון של צעצועים ומשחקים.

רוני מספרת: "היה לנו רעיון, רצינו לשמח את הילדים שיהיה להם טוב". וניר מוסיפה, "במשך חודש וחצי אספנו בקבוקים למחזור. האימהות שלנו עזרו לנו וכשהגענו עם הכסף שקיבלנו מהמחזור , בעל החנות הפיראט האדום, התלהב מהיוזמה שלנו ועשה לנו הנחה מיוחדת.

מנהל המחלקה עם הילדות. צילום: מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה-פוריה

וכך עם שקיות עמוסות במשחקים הגיעו שתי הילדות הנרגשות למחלקת הילדים, כדי לתרום את המשחקים לארון המתנות. מנהל מחלקת הילדים קיבל את פניהן ואמר: "זה מאד מרגש אותנו, היוזמה המיוחדת שלכן והמאמץ האדיר שהשקעתן בכדי לשמח את הילדים החולים. אנחנו מאד מעריכים את התרומה שלכן". וניר סיפרה: "בלילה לפני שהגענו למחלקת ילדים לא הצלחנו לישון מרוב התרגשות, ממש שמחנו כשהבנו שנשמח ילדים חולים".

 

מיחזור מחזור בקבוקים תרומה בית חולים פוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד