י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הטלטלה ביש עתיד

לפיד דוחה את הצעת שלח: "לא מציבים לי אולטימטום"

יו"ר יש עתיד לפיד מגיב לדרישתו של חברו לשעבר עפר שלח בדבר פריימריז פתוחים למפלגה. לפיד דוחה את ההצעה ומנמק. "במסגרת התהליך שהתחלנו בו בתוך המפלגה בחנו כבר כמה שיטות לקיום בחירות פנימיות. אחת האפשרויות שנפסלו, היא פריימריז פתוחים"

לפיד דוחה את הצעת שלח: "לא מציבים לי אולטימטום"
יאיר לפיד ועפר שלח צילום: גדעון מרקוביץ, פלאש 90

יושב ראש יש עתיד חבר הכנסת יאיר לפיד משיב לדרישתו של חבר הכנסת עפר שלח להוציא מהלך של פריימריז פתוחים לראשות יש עתיד, כשהוא דוחה את ההצעה ומשיב במתקפה נגד חבר חברו הוותיק.

"אין דבר פחות חשוב לציבור הישראלי בימים אלה מפוליטיקה מפלגתית. המדינה קורסת ממשבר הקורונה, הציבור במצוקה. הדבר האחרון שהוא רוצה לראות זה פוליטיקאים שמתעסקים בפוליטיקה. ועדיין, חבר הכנסת עפר שלח העלה בשבוע שעבר הצעה לקיום פריימריז פתוחים ביש עתיד. הציג לתקשורת את עמדתו בנושא" פתח לפיד ועקץ את חה"כ שלח.

לפיד הבהיר כי "ההצעה של עפר לא באה בחלל ריק. אנחנו התחלנו כבר לפני כמה חודשים בתהליך של בחינת כל האפשרויות לדמוקרטיזציה של המפלגה. זה השלב הבא, הטבעי, של מפלגה גדולה. של אלטרנטיבה שלטונית. את התהליך מרכזים חברי הכנסת אורנה ברביבאי ויואב סגלוביץ'. הם עובדים עם ראשי המטות שלנו. המטרה היא להגיע במהלך 2021, לוועידת המפלגה הראשונה".

"בוועידה הזו אנחנו נמצא את הדרך הטובה ביותר לקיים בחירות פנימיות לתפקיד יושב ראש המפלגה" טוען לפיד. "כל חבר מפלגה שירצה להתמודד מולי, מוזמן. כמובן כולל עופר, שהוא מועמד ראוי. אני מניח שהוא לא יהיה היחיד". 

לפיד דוחה את הצעת שלח, ומנמק: "במסגרת התהליך שהתחלנו בו בתוך המפלגה בחנו כבר כמה שיטות לקיום בחירות פנימיות. אחת האפשרויות שנפסלו, היא פריימריז פתוחים".

הוא טען כי "פריימריז פתוחים זה קבלני קולות ומפקדי ארגזים, כל מה שאין ולא יהיה בד.נ.א שלנו. כל מה שהרס מפלגות אחרות. ההצעה לא התקבלה. תהיה התמודדות. אני מברך עליה, הגיע זמנה, אבל אנחנו נעשה הכל בלי לחץ. אף אחד לא מציב לי אולטימטומים. אני לא אתן לתופעות שהרסו מפלגות כמו העבודה וקדימה להרוס גם את יש עתיד".

"יש לנו מטרה ברורה", ציין לפיד בסיום דבריו. "להחליף את השלטון בישראל. להוציא את נתניהו מבלפור ולהקים ממשלה בראשותי שתלך להלחם בקורונה ולטפל בכלכלה".

חבר הכנסת עפר שלח הגיב לדבריו של לפיד וצייץ בטוויטר: "אנשים חזקים לא מפחדים".

יאיר לפיד יש עתיד עפר שלח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד