י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
אומן מתכוננת לחג

משרד הפנים באוקראינה: מצפים ל-3,000 חסידים

שר הפנים של אוקראינה הודיע כי ממשלתו מתירה ל-3,000 להגיע לציון באומן לקראת ראש השנה, בכפוף לבדיקת קורונה. עד כה נמצאו רק 6 מהנבדקים חיוביים מתוך 1200 השוהים באומן

משרד הפנים באוקראינה: מצפים ל-3,000 חסידים
תיקון הכללי באומן צילום: אברהם צמח חדשות 24

משרד הפנים של אוקראינה מסר כי הם מצפים לשלושת אלפים מבקרים באומן כדי לחגוג את ראש השנה, כך דיווח מדוברות משרד הפנים.

על פי הדיווח בכלי התקשורת המקומיים, שר הפנים ארסן אבאקוב, החליט כי רק 3000 איש יהיו השנה באומן, כשכל נכנס יחויב לעבור בדיקת קורונה.

על פי הערכות באוקראינה, קרוב ל-50 אלף איש מגיעים לאומן מדי שנה כדי לחגוג את ראש השנה בקברו של רבי נחמן מברסלב, אך השנה בשל המגיפה העולמית יבקרו בעיר כשלושת אלפים איש בלבד. כל המתפללים שהגיעו לאוקראינה לפני שהממשלה הטילה איסור זמני על כניסת זרים, יעברו בדיקת קורונה. כך על פי משרד הפנים.

שר הפנים אמר לתקשורת: "אנו מבינים את כל הסיכונים הכרוכים בחגיגת ראש השנה, מחלקות משרד הפנים יבטיחו כי יהיה חוק וסדר ובטיחות ברחובות אומן. אנו נעשה הכל על מנת להבטיח שהאירועים הללו יהיו שלווים ובטוחים".

בכל הנוגע לנגיף הקורונה באומן, עד כה יצאו 6 מהנבדקים חיוביים מתוך 1200 השוהים באומן וכוללים חסידים שהגיעו מעשרות שדות תעופה בעולם.

מדובר בנתון מעודד, שכן מדובר ביחס של 0.5 אחוז הדבקה בלבד ונכון להבוקר (שני) ישנם 5 חיוביים, כשאחד החיוביים החלים אחר שעבר 2 בדיקות שיצאו שליליות. מצבם של כולם קל, הם מבודדים, מושגחים ומקבלים אוכל בצורה מסודרת.

אומן ראש השנה קורונה אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד