י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שני קטינים נעצרו עם כמות עצומה של סמים מסוכנים

שני תל אביבים נתפסו עם כמות סמים גדולה במיוחד. הם נעצרו לחקירה במחלק הנוער של תחנת משטרת יפו בסיומה נכלאו ומעצרם הוארך מעת לעת בערכאות שונות בבית המשפט עד לשחרורם של השניים

שני קטינים נעצרו עם כמות עצומה של סמים מסוכנים
אזיקים צילום: pixabay

במהלך פעילות אכיפה יזומה של משטרת ישראל נגד עבירות פשיעה במרחב הציבורי לפני כשבועיים, עקבו בלשי המשטרה אחר קטין כבן 15 תושב תל אביב שעורר את חשדם ואף בהמשך נסע בפראות על אופניים חשמליים נגד כיוון התנועה עד שהגיע למבנה בתל אביב.

הבלשים הבחינו כי הקטין נכנס לתוך פיר בגרם המדרגות במבנה ניגשו אליו ואז הבחינו בסמים מוסלקים מסוג קוקאין במשקל 1.3 ק"ג נטו ו-MDMA במשקל 130 גרם נטו ועוד ציוד אישי השייך לחשוד.

במהלך הפעילות הגיע למקום קטין נוסף בן 16 תושב תל אביב אף הוא אשר מתגורר במקום וחקירת המשטרה הצליחה לקשור גם אותו לאירוע.

השניים כאמור נעצרו לחקירה במחלק הנוער של תחנת משטרת יפו בסיומה נכלאו ומעצרם הוארך מעת לעת בערכאות שונות בבית המשפט עד לשחרורם של השניים.

המשטרה המשיכה את חקירתה המאומצת והשיגה ראיות חדשות נוספות בתיק החקירה נגד השניים ובתוך כך עצרה אתמול שוב את שני הקטינים לחקירה בסיומה נכלאו.

היום (שני) הגישה המשטרה לבית המשפט לנוער בבת ים נגד שני הקטינים הצהרת תובע באמצעות פרקליטות ת"א, לצורך הגשת כתב אישום תוך כדי מעצר כבר בימים הקרובים. מעצר השניים הוארך עד יום חמישי.

מעבדת סמים סמים סוחר סמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד