י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מעיד על אובדן דרך ומצפן"

מתקפה על ח"כ ליברמן בעקבות קריאתו למרד: "אופוזיציה כקואליציה, אנא, היזהרו בדבריכם"

נשיא המדינה ופוליטיקאים מיהרו לגנות את דבריו של יו"ר ישראל ביתנו שקרה היום לאזרחים שלא להישמע להנחיות משרד הבריאות. "קו אדום מסוכן שמעיד יותר מכל על אובדן דרך ומצפן, מצד אדם שפשוט איבד כל ערך של אחריות ציבורית"

מתקפה על ח"כ ליברמן בעקבות קריאתו למרד: "אופוזיציה כקואליציה, אנא, היזהרו בדבריכם"
אריה דרעי/אביגדור ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר שיו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן קרה היום (שני), בישיבת הסיעה השבועית למרד ציבורי נגד הוראות הממשלה והנחיות משרד הבריאות, המערכת הפוליטית תוקפת את דבריו.

ליברמן קורא למרד בממשלה: "נתניהו הקריב את בריאות הציבור"

נשיא המדינה רובי ריבלין אמר בתגובה: "ההתמודדות עם מגפת הקורונה היא מאבק של כולנו, יחד. קריאות לאי ציות אזרחי פוגעות בעקרונות המבטיחים את שלומנו, ואת שלום הציבור כולו, במיוחד ברגעי משבר. מנהיגים - אופוזיציה כקואליציה, אנא, היזהרו בדבריכם".

יו"ר תנועת ש"ס שר הפנים אריה דרעי התייחס אף הוא לדבריו של ליברמן ופנה היום במסר בתחילת ישיבת סיעת: "אני שומע כל מיני קולות. אנחנו מחויבים לשמוע להוראות ולהנחיות עד הפסיק הקטן, זה שאני מצביע נגד זה לא פוטר אותנו מאחריות. אסור להפר את הצעדים. כל הנחיות של משרד הבריאות, כל הנחיות שהממשלה מחליטה אם זה בנושא סגר לילי או איסור התקהלות או בנושא כמובן של עטית מסיכה וריחוק החברתי כל הנחיות שיש".

דרעי הדגיש כי "חייבים לשמור אותם זה עניין של פיקוח נפש אוי ואבוי חלילה וחס אם תהיה פה אנרכיה וכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, זה מחייב אותנו ושאף אחד לא יחשוב בגלל שאני הצבעתי נגד אז אנחנו חלילה וחס לא מחויבים להנחיות".

השר יעקב ליצמן הגיב אף הוא לדבריו של ליברמן ואמר: "קריאת חבר הכנסת ליברמן למרי אזרחי ולאנרכיה, מהווה קו אדום מסוכן שמעיד יותר מכל על אובדן דרך ומצפן, מצד אדם שפשוט איבד כל ערך של אחריות ציבורית".

עוד תקף השר יעקב ליצמן: "מנסה לתאר אם נציג חרדי היה יוצא כך בקריאה רשמית להפקרות ופגיעה בהוראות החוק, איזו סערה ציבורית היתה קמה כאן".

אביגדור ליברמן רובי ריבלין קורונה יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד