י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"התבטאויות מסוכנות"

נתניהו במכתב לראשי האופוזיציה: "גלו אחריות"

בתום ביקור סיור עבודה בפיקוד העורף, התייחס ראש הממשלה נתניהו לתחלואה הגבוהה בישראל ורמז כי מתוכננות החלטות מרחיקות לכת בזמן הקרוב • במכתב ששיגר לראשי האופוזיציה הוא כתב: "ראיתי בצער ודאגה התבטאויות חסרות אחריות מצידכם אשר מחלישות, מפלגות ופוגעות באחדות הציבור במאבק בקורונה"

נתניהו במכתב לראשי האופוזיציה: "גלו אחריות"
בנימין נתניהו צילום: Yossi Aloni/Flash90

ראש הממשלה סייר הערב (שני) במפקדת הקורונה של פיקוד העורף והתייחס למצב התחלואה בישראל. נתניהו תקף את דבריו של אביגדור ליברמן שקרא לאזרחים בהוראות משרד הבריאות.

"המומחים חוששים מזינוק פתאומי במספר החולים הקשים ובמספר המתים, קיים חשש משחיקה של הצוותים הרפואיים" הזהיר נתניהו.

ראש הממשלה אמר כי "אנחנו רוצים להימנע מסגר כללי". בהתייחסו לתקנות שיצאו לפועל מחר אמר כי "החלטנו לנקוט צעד בלימה ויש סגר על 40 ערים אדומות. על פי החוק חייבים לעשות לכולם שימוע והיה צורך בעוד 24 שעות לעשות את הדבר הזה". 

נתניהו הוסיף: "נקבל בהמשך השבוע עוד החלטות חשובות. הן יהיו כרוכות במחירים כלכלים ובמחירים אישים מאוד חזקים". בהתייחסו לדבריו של ליברמן מוקדם יותר היום אמר: "לצערי פוליטיקאים מנצלים את המגפה לצרכים פוליטיים וקוראים לאי ציות". לטענת נתניהו, "זה אנרכיה, שלחתי מכתב לראשי האופוזיציה ואמרתי 'תגלו אחריות' זה יביא לחולים קשים ולאנשים ימותו זה התנהלות מסוכנת. זה לא מנהיגות - במנהיגות צריך לקבל החלטות כבדות ונכונות".

צפו: 

במכתב ששיגר היום ראש הממשלה נתניהו לראשי מפלגות האופיזציה הוא כתב: "בחודשים האחרונים, מתמודדת מדינת ישראל במאבק העולמי נגד התפשטות נגיף הקורונה. במסגרת מאבק זה, יזמנו צעדים כלכליים ובריאותיים המתבקשים במצב החירום ומצריכים שיתוף פעולה מכלל הציבור".

"ראיתי בצער ודאגה" כותב נתניהו, "התבטאויות חסרות אחריות מצידכם אשר מחלישות, מפלגות ופוגעות באחדות הציבור במאבק בקורונה". רה"מ הדגיש במכתב כי "התבטאויות מסוכנות וחסרות אחריות מצד נציגי ציבור עלולות להביא לאי-ציות להנחיות משרד הבריאות והמשטרה - וכתוצאה מכך לאובדן חיי אדם".

"בשעה זו", הוסיף נתניהו, "כשאנו פועלים יומם וליל לנצח את המגפה, אני מצפה מכם לחדול מהתבטאויות אלה, לגלות אחריות, ולהבהיר לציבור שיש לקיים את ההנחיות במלואן. רק כך נוכל לשמור על הבריאות, על החיים ועל הכלכלה".

קורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד