י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כולם צריכים להשתתף במאבק נגד הנגיף

הרב שהבריא מתחנן: תתרמו פלאזמה ותצילו חיים • צפו

בקהילות החרדיות בברוקלין מתאוששים עדיין מהקורונה והגאון רבי משה שיינרמן מהרבנים המוכרים בשכונה מבקש ומתחנן ממיטת חוליו לתרום פלאזמה שהצילה את חייו • צפו 

הרב שהבריא מתחנן: תתרמו פלאזמה ותצילו חיים • צפו
הרב משה שיינרמן מתחנן ממיטת חוליו צילום: צילומסך

הגאון רבי משה שיינרמן, מהרבנים המוכרים בשכונת פלטבוש בברוקלין ומחבר ספרים רבים, מעודד את כולם לתרום פלזמה לאחר שהוא עצמו קיבל פלאזמה בזמן שהוא אושפז בשל נגיף הקורונה ממנו ניצל.

רבי משה, הוא אחד מתלמידי החכמים הגדולים בפלטבוש, וחיבר למעלה מ-20 ספרים, אושפז לאחרונה לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, הרופאים הצילו את חייו לאחר שהשתמשו בפלאזמה, לאחר שהרב התאושש, הוא ביקש מעמך ישראל בארצות הברית לתרום פלאזמה.

"אני מבקש מכם לתרום פלאזמה, כי אם אתם עושים זאת, אתם מצילים כמה וכמה נפשות בישראל. זה לא רק עבודה של רופא אחד, זה עבודה של כולם, כולם צריכים להשתתף במאבק נגד הנגיף, ומקווים שהגזרה הנוראה הזאת תסתיים".

אביו של הרב משה, הוא הגאון רבי אלחנן שיינרמן זצ"ל שלמד בבחרותו בישיבת מיר במשך שש שנים והיה מראשוני תלמידיו של המשגיח הגאון הצדיק רבי ירוחם ליבוביץ זצ"ל, בנוסף זכה ללמוד בישיבתו של הגאון הקדוש רבי אלחנן וסרמן הי"ד בישיבה בברנוביץ והיה לאחד משרידי תלמידיו.

פלטבוש קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד