ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
התחרות עולה ביוקר

פאדיחה בשידור חי: קול נשמע משווה בין רה"מ לצורר הנאצי

סרטון שהופץ בשעות האחרונות והפך לויראלי, מראה את כתב התאגיד נוב ראובני על המרקע בשידור חי מהצהרת רה"מ, וברקע קול המכריז "1..2...3...4 מגרמניה היטלר בא" • הצופים מיהרו להגיב, ובתאגיד הבהירו כי הקול הוא בכלל של קולגה מהערוץ המתחרה • וגם: מיהו הדובר ומה הייתה תגובתו? 

פאדיחה בשידור חי: קול נשמע משווה בין רה"מ לצורר הנאצי
אולפני כאן 11 צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לא פחות: בשידור חי בערוץ התאגיד הציבורי כאן 11, נשמע קול המשווה לכאורה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לצורר הנאצי אדולף היטלר ימ"ש. הצופים זעמו, ובתאגיד מיהרו להבהיר: "זהו אינו אחד מכתבנו". מיהו בעל הקול ומהי תגובתו לעניין?

במהלך ההכנות לשידור חי בערוץ 'כאן 11' מהצהרת נתניהו ממפקדת הקורונה, נראה נוב ראובני כתב התאגיד על המסך, וברקע נשמע קול האומר "1...2...3...4... מגרמניה היטלר בא".

ראובני מיהר להבהיר כי "‏באולם הצהרת רוה"מ נכחו שני אנשי "כאן" - הצלמת נופר גלאון ואנוכי. האמירה שנשמעה בשידור החי לא נאמרה על ידי אף אחד מאיתנו, אלא על ידי אחד מאנשי הערוצים המתחרים במהלך בדיקת הסאונד שערך. לתאגיד אין כל קשר לדברים וכל מי שטוען אחרת טועה ומטעה".

כעת מסתבר כי הקול שנשמע ברקע הוא בכלל של כתב ערוץ 13 אור הלר.

בתגובה לאחת הגולשות שתקפה את ראובני על ההשוואה בין נתניהו להיטלר, ציינו בתאגיד כי זה "‏‎לא מדויק. הסאונד של קולגה אהובה מהערוץ המתחרה נכנס לשידור בטעות".

לאחר מעשה, אור הלר הגיב על הדברים וכתב "‏‎‎‎לצערי בדיקת סאונד פנימית, בחרוזים לא מוצלחים, ביני לבין הצלם שלא הייתה בשידור ושהייתה ללא קשר למסע רה"מ זלגה לשידור החי של חברינו מהתאגיד. אני מצטער ומתנצל אם מישהו נפגע מכך".

תאגיד ערוץ 13 שידור חי פאדיחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד