ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הסגר על הערים החרדיות

בוסו תוקף את בנט: "זו לא חכמה גדולה זו פוליטיקה קטנה"

"עד שלא יהיו תשובות ברורות לגבי ההתקהלויות בבלפור והסבלנות שמערכת האכיפה מגלה כלפי המפגינים שם, לא יהיה את הזכות להטיף על העיר בני ברק ושאר הרשויות". כך אמר ח"כ בוסו במליאת הכנסת ותקף על הדרך את ביקוריו של בנט בערים החרדיות • צפו בדברים

בוסו תוקף את בנט: "זו לא חכמה גדולה זו פוליטיקה קטנה"
ח"כ אוריאל בוסו צילום: דוברות הכנסת

ח"כ אוריאל בוסו מש"ס בירך במליאת הכנסת על הסרת הסגר מעל הערים החרדיות.

בנאום שנשא היום (שני) אמר הח"כ: "ההחלטה המושכלת שהתקבלה אמש ע"י ראש הממשלה והשרים לביטול הסגר שתוכנן במספר רשויות ומניעת הענישה הקולקטיבית לאותם אוכלוסיות. בעיקר חרדים וערבים היא החלטה מבורכת ומתבקשת".

בוסו ציין כי "אחד מחברי הוועדה המייעצת לפרויקט מגן ישראל שהתפטרו בשבוע שעבר, טוען שפרופסור גמזו אפילו לא ידע נתון בסיסי ביותר – מתי מתחילים הלימודים בישיבות ובבתי הספר במגזר החרדי, והיה סבור שמתחילים בראשון לספטמבר כמו במגזר הכללי כאשר בפועל התחילו שבועיים קודם לכן".

בוסו תקף את האמירות לפיהן, המגזר החרדי כביכול מזלזל בהנחיות ואמר: "יש לי שני בנים שלומדים בישיבות גבוהות, שלא פגשתי אותם כבר שלושה שבועות ולא אפגוש אותם גם בשלושה שבועות הקרובים – עד אחרי יום כיפור. תראו לי עוד ציבור שממושמע ומציית ברמה הזאת".

בהתייחסות להפגנות סמוך לבלפור תקף בוסו: "עד שלא יהיו תשובות ברורות לגבי ההתקהלויות בבלפור והסבלנות שמערכת האכיפה מגלה כלפי המפגינים שם, לא יהיה את הזכות להטיף על העיר בני ברק ושאר הרשויות".

לנפתלי בנט האיש והעצות אמר חבר הכנסת: "לסייר בעיר חרדית שעד לפני חודש וחצי חתמת עליה 'סגר', ואתמול להגיע לאותה העיר ולצעוק מהיציע, זו לא חכמה גדולה זו פוליטיקה קטנה".

אוריאל בוסו קורונה נפתלי בנט סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד