י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לקולות בכי ויגון

החייל שנפטר ממכת חום הובא למנוחות: "נועדת לגדולות"

"אלוקים רוצה לידו את הטובים ואתה היית כל כך טוב. אהבת את השומרון בכל מאודך והשומרון אהב אותך". כך ספר ראש מועצת שומרון לחייל הצעיר שמצא את מותו ממכת חום במסיבת טבע ביום שישי האחרון

החייל שנפטר ממכת חום הובא למנוחות: "נועדת לגדולות"
אריאל יואב צפריר צילום: באדיבות המשפחה

החייל אריאל יואב צפריר ז"ל הובא היום (שני) למנוחות בבית העלמין הצבאי בקרית שאול. המנוח ז"ל הינו בנם של אילן וענת צפריר, ראש יחידת החסד במועצה האזורית שומרון.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ספד בהלוויה לתושב המועצה ואמר: "אריאל האהוב שלנו איך הלכת מאתנו ככה בחטף. לכל נשמה יש את המשימות שלה, את האור המיוחד שהיא מביאה לעולם, יש אנשים שחיים 100 שנה ולא מספיקים, ואתה עשית כל כך הרבה בגיל צעיר היית כולך מלא אור, השפעת טוב על העולם יותר מאדם זקן".

עוד הוסיף דגן: "אלוקים רוצה לידו את הטובים ואתה היית כל כך טוב, זכיתי להכיר אותך מאז היית ילד. ילד מקסים עם לב זהב, כל כולך נתינה, כל כולך חסד היית יהודי טהור, יהודי טוב, חיפשת תמיד לעשות טוב לעזור לאנשים עם חיוך נצחי, כל כך הרבה אהבה וטוב. אהבת את השומרון בכל מאודך והשומרון אהב אותך. כמה היית גאה לגדול ולגור בברקן, אהבת את הקהילה המופלאה של ברקן שהיא כמו משפחה וכולם החזירו לך אהבה".

"נועדת לגדולות כל מכריך חזו לך עתיד גדול, הצטיינת בצבא", אמר דגן בהספדו, "היית אמור לצאת לקורס קצינים ממש בקרוב. לא חלמנו שנעמוד כאן לצידך בהלוויה צבאית, לא חלמנו שנעמוד כאן כולנו עם בור כל כך גדול ועמוק בלב. זכית לגדול במשפחה מופלאה בן לענת ואילן מעצמה של חסד שאין כמותה, חיים שהם יום ולילה ממש נתינה ועזרה לזולת. זו הדוגמה האישית שלמדת. ככה גדלת. כמה חסד אתם עושים כמה חסד, מתן בסתר, בשקט בצנעה, עוזרים לאלפי אנשים כל שנה בשומרון ומחוץ לשומרון, בסלי מזון בסיוע כספי בריהוט בתרופות אפילו מתנות לילדים".

בנוסף אמר: "יום ולילה במסירות נפש יחד עם כל הילדים. ענת ואילן מעיין עידו ונועם היקרים, בני משפחת צפריר ועידן היקרים, אני מבקש לומר לכם שאתם לא לבד השומרון כולו בוכה אתכם עם ישראל כולו מחבק אתכם אני מבטיח לכם לעולם לא תהיו לבד לעולם אתם חלק ממשפחת השומרון לתמיד".

לבסוף אמר: "החייל אריאל יואב אהובנו, עלה על כסא הכבוד ובחיוך וביושר שכל כך אפיינו אותך באהבת ישראל הפשוטה והאמיתית שלך, אהיה מליץ יושר על הוריך היקרים, על אחיך על אחיותך על כל משפחתך, על קהילת ברקן משפחת השומרון חיילי צהל ועל עם ישראל כולו. תהיה נפשך הזכה והטהורה בצרור החיים".

אריאל יואב צפריר, תושב היישוב ברקן שבשומרון בן ה-19, התמוטט ביום שישי האחרון במסיבת טבע שנערכה בשמורת הטבע פורה שבצפון הנגב.

יוסי דגן מכת חום חייל צה''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד