י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הרכב שתמיד חלמתם עליו

גאווה חרדית: יבואן הרכב ששינה את ענף הרכב בישראל

עם בלעדיות על דגמים יוקרתיים, לא מעט קשרים בענף הרכבים העולמי ושיווק רכבים פופולריים בקרב הציבור החרדי, טרגט מוטורס כובשת את פסגת שוק המכוניות החרדי • כעת לקראת החגים, החברה יוצאת במבצעים חסרי תקדים • הכירו את החברה שתספק לכם עד החג את הרכב שתמיד חלמתם עליו, במחיר ללא תחרות

גאווה חרדית: יבואן הרכב ששינה את ענף הרכב בישראל
טויטה סיינה 2020 צילום: טרגט מוטורס

עולם הרכב בישראל ידע בשנים האחרונות לא מעט תהפוכות: ליסינג, יבוא מקביל, שינוי תמהיל המיסים, רכישת מכונית חדשה ברישום של יד ראשונה 0 ק"מ ועוד – שהתגלגלו בסופו של דבר לטובת הנהגים שנחשפו לפתע להיצע ענק דגמים ומכוניות ולמהפכת מחירים של ממש.

המהפכה הזו הביא לכך שמכוניות טויטה והונדה שאתם רואים בכבישי ישראל, הן לא רק יפניות. כל מותגי המכוניות לא מייצרות את כל הרכבים במקום אחד, ולכן פעמים רבות הדגמים שנמצאים במדינה אחת לא נמצאים במדינה אחרת. ברגע שלא רק היבואן הרשמי הוא זה שיכול לייבא ארצה את דגמי המכוניות, הרי שניתן לייבא ארצה גם את הדגמים הייחודיים שנמצאים בארה"ב או בכל מדינה אחרת. צעד זה, למשל, הביא לכך שטויטה סיינה – דגם שלא הובא ארצה על ידי היבואן הרשמי – הפך להיות אחד הדגמים הפופולריים היום ברחוב החרדי.

מי שבמידה רבה אחראי למהפך הזה, הם משה רוטנשטרייך וצוות "טרגט מוטורס". לאור העובדה שהם נמנים על הקהילה החרדית ויודעים היטב מהו הדגם המדויק אותו מחפש הלקוח החרדי ומהו הלך הרוח ברחוב החרדי, הם השכילו לייבא ארצה את הדגמים הפופולריים ביותר ברחוב החרדי. כך הם ידעו איזו מכונית תתאים למשפחה החרדית הקלאסית, איזה מיניוואן מרווח מתאים למשפחה ברוכת הילדים, איזו מכונית יוקרתית תתאים למנהל הישיבה, העמותה או אנשי העסקים החרדים ואיזה מנוע מתאים לכל לקוח ולקוח – האם חסכוני יותר, אולי היברידי ואולי דווקא עם ביצועי מנוע מפתיעים במיוחד.

את הגישה הייחודית הזו הם הצליחו לתעל לבלעדיות שיש לטרגט מוטורס על מספר רב של דגמים רכבם יוקרתיים, שלא ניתן למצוא אצל אף חברה או יבואן אחר – כמו טויטה סיינה 2020, טויטה היילנדר 2020, טויוטה אוולון הייבריד 2020, טויטה קאמרי היברידי 2020, טויטה סקויה 2020, הונדה אודסי 2020, הונדה פיילוט 2020 והיצע נרחב של דגמי 2020.

טויטה היילנדר 2020: החל מ-3,290 ₪ בחודש • קרדיט: טרגט מוטורס

בזכות קשריהם הענפים בענף הרכב, טרגט מוטורס מציעה את כל דגמי המכוניות שלה במחירים מטורפים ומפתיעים במיוחד, ללא תחרות, משום שרק יבואן יכול לתת הנחות כאלה מטורפות! כחברה שפועלת בהצלחה רבה כבר למעשה מעשור ביבוא של רכבי נוחות ויוקרה במחירים מוזלים, לטרגט מוטורס היצע רכבים נרחב של מכוניות ודגמים ייחודיים ובלעדיים ומגרש ענק בו מאוכסנים למעלה מ-1,000 רכבים בכל רגע נתון, כך שתוכלו לקבל את הרכב שרכשתם מיד ולצאת עם רכב חדש מהניילונים בתוך פחות משעה.

בטרגט מוטורס תמצאו את כל דגמי המכוניות המשפחתיות שתחפשו כולל רישום 00 ישירות מהיבואן לדגמי טויטה והונדה, תיהנו גם מטרייד אין אטרקטיבי עם מחיר מחירון על הרכב הישן, עד 100% מימון ללא מסמכים, עד עשר שנות אחריות יצרן ושירות ללא פשרות. אם אתם שוהים בארץ עם ויזת סטודט או שאתם תיירים או עולים חדשים, תיהנו מהנחות ענק נוספות ופטור ממיסים, שרק יבואני רכב רשמיים יכולים לתת אותם על פי חוק.

"במשך שנות הפעילות הרבות, הפכה 'טרגט מוטורוס' לשם נרדפת לאמינות ומקצועיות", מספרים לנו מנהלי החברה. "אנו דוגלים בשירות ללא פשרות, בשקיפות מלאה, ללא התחמקויות ו'עיגולי פינות' הקיימים בחברות אחרות".

משנה לשנה מעמיקה החברה את אחיזתה בשוק הרכב עם כל החידושים העדכניים בעולם הרכב ובכל הפרמטרים, כמו נוחות, איכות, ביצועים, אביזרים ושירותים בסטנדרטים הבינלאומיים המקובלים שיעניקו ללקוח חוויית רכישה מושלמת ורכב מפנק ומאובזר ברמה שלא הכרתם.

"החזון הוא להעניק למשפחה החרדית מענה נרחב ומדויק, להמשיך לתת את מה שאנו יודעים ומתמקצעים בו ולאפשר לכל משפחה בישראל ליהנות מההצלחה שלנו", הם מסכימים.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם >>

טרגט מוטורס רכבים חדשים יבוא מקביל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד