י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

החברה הדורסנית והעובד הדורס • מזעזע

הרב י.ב., המתין עם משפחתו לאוטובוס של 'סופרבוס' שעות • כשניסה לשוחח עם עובד בחברה שחלף עם רכבו, הלה 'שם גז', ודרס את י.ב. - שניצל בנס • 'סופרבוס': הרב תקף את העובד

אוטובוס של חברת 'סופרבוס'
אוטובוס של חברת 'סופרבוס'

כמו רבים מתושבי מודיעין עילית, גם הרב י.ב. ביקש לנסוע לשבת. היעד: בית שמש, האמצעי: קו 353 של חברת 'סופרבוס'. בשעה 12:30 בצהרים הגיע האברך לתחנה הסמוכה לביתו, ברחוב רשב"י שבשכונת ברכפלד שבמודיעין עילית.

אלא שלמרות ההמתנה הארוכה, האוטובוס בושש מלבוא. "התקשרתי למשרד המקומי של 'סופרבוס' ואמרו שהאוטובוס כבר יצא", הוא מספר. "כמה פעמים התקשרתי וזו הייתה התשובה. היו הרבה אנשים בתחנה שהמתינו לאוטובוס לבית שמש, וכבר חששנו שלא נוכל להגיע לשבת למארחים שלנו".

כאשר התקשר הרב י.ב. בפעם הרביעית לסניף 'סופרבוס' המקומי, נענה כי האוטובוס לבית שמש כבר יצא. "תיסע באוטובוס לירושלים ומשם תסע לבית שמש", הציעו לו. השעה כבר הייתה קרובה לשתיים בצהרים, והסיכוי שיגיע לבית שמש דרך ירושלים היה קלוש.

"באותו זמן עבר מולנו האוטובוס שהגיע מבית שמש, וביקשתי מהנהג שיסיע אותנו לבית שמש", מספר הרב י.ב. "הנהג, 'ברוב אדיבותו', הציע לנו להשלים את הסיבוב ולבוא לאסוף אותנו. הבנו שאנחנו הולכים להעביר את השבת במודיעין עילית".

לשמחתו, אולי לחרדתו, באותו הרגע הגיע למקום אלירן כהן, מנהל הסניף של 'סופרבוס', ברכבו הפרטי. הרב י.ב. הסביר לו את הבעיה, כשהוא מציין שנוסעים רבים שהתייאשו מהאוטובוס יצאו לבית שמש במוניות. "דיברתי איתו יפה והסברתי לו שבשירות נאות הייתי אמור כבר להיות בבית שמש", הוא מספר.

אלא שכהן, ששוחח כמה רגעים עם הרב י.ב., מיהר להסתלק מהמקום ופתח בנסיעה, למרות שראה את האברך עומד מול מכוניתו. מעוצמת הדהירה נפל הרב י.ב. ארצה ונדרס.

עדי ראיה, שעמדו בסמוך, הזדעזעו לנוכח תאונת הפגע וברח והזעיקו למקום אמבולנס. הצוות הרפואי הבחין כי האברך סובל ממכות יבשות ומחבלות בכל חלקי גופו. כיוון שחשש לשהות בבית החולים בשבת, העדיף הרב י.ב. שלא להתפנות לבית החולים.

"מעוצמת המכות כמעט ולא יכולתי לזוז", הוא מספר. לשמחתו, 'סופרבוס' החליטה לשלוח אוטובוס מיוחד שיסיע אותו ואת רעייתו לבית שמש, שם בירך בשבת ברכת "הגומל".

במוצאי שבת מיהר הרב י.ב. לבית החולים 'הדסה' עין כרם, לבדיקות רפואיות.

"למרות שבנס לא נפגעתי קשה יותר בתאונת ה'פגע וברח' הזו, הרבה יותר מפריע לי היחס של מנהל הסניף, אלירן כהן, לתושבי העיר. הוא מרגיש 'כל יכול'", טוען הרב י.ב.

"הרי שאר הנוסעים שלא התעקשו, היו צריכים לנסוע בדרכים אחרות ויקרות הרבה יותר. אני התעקשתי ובתגובה הוא פגע בי פיזית. הוא דרס אותי לנגד עיני אנשים ולא חשש. מחר אגיש תלונה במשטרה ואמצה עמו את הדין".

חברת סופרבוס מסרה בתגובה: מידי יום שישי עורכים סדרני התנועה של החברה סיור בין התחנות במודיעין עילית, על מנת לודא שכל הנוסעים אכן נאספו.

ביום שישי האחרון, במהלך הסיור השגרתי, הותקף אחד מעובדי החברה על ידי אחד התושבים סמוך לתחנה ברח' רשב"י. התוקף התקרב לרכבו של עובד החברה, ותקף את העובד דרך חלון הרכב הפתוח.

עובד החברה בתגובה, החל בנסיעה והתרחק מהמקום, בכדי להימנע מפגיעה נוספת. בשום שלב לא פגע הרכב בתוקף.

במקביל פנה היום העובד המותקף למשטרה והגיש תלונה נגד התוקף. החברה תיזום פגישה בין העובד לבין התוקף, בניסיון ליישר את ההדורים.

דובר החברה הוסיף, כי לא מדובר במנכ"ל החרבה אלא באחד מן העובדים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד