ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הטלטלה במשטרה • החלק השני

עמית סגל חושף את המסמך ה'סודי ביותר'

עמית סגל ממשיך להכות ולחשוף את השחיתויות 'לכאורה' בצמרת הפרקליטות והמשטרה ואומר ‏בניסיון לחסוך לבכירי הפרקליטות עוד לילה ללא שינה, הנה המסמך המוגדר 'סודי ביותר'

עמית סגל חושף את המסמך ה'סודי ביותר'
משרדי להב 433 בלוד צילום: פלאש 90

לאחר שאמש היכה העיתונאי הבכיר עמית סגל את המערכת המשפטית והפוליטית בתדהמה, עם חשיפת פרשייה מטלטלת המזהמת את חקירות נתניהו, כאשר נחשף שאחד החוקרים בתיק נמצא בניגוד עניינים חריף. וכפי שדווח כאן ב'בחדרי חרדים' בהרחבה.

בתגובה לתחקיר של סגל אמרו בפרקליטות שהחוקר החשוד אבי רוטנברג לא היה מופקד על התיק אלא רק חלק מצוות מורחב.

הבוקר דיווח הכתב הפוליטי יניר קוזין בגל"צ על המתרחש בפרקליטות מאז פרסום הפרשייה. ואמר "מאז השאילתה אמש של עמית סגל, בפרקליטות ובמשטרה ישבו צוותים לתוך הלילה על כל חומרי החקירה בתיק 2000 ולטענתם לא מצאו כל מעורבות, אף לא רגעית, של הקצין רוטנברג באף שלב בחקירה בתיקי ראש הממשלה".

עם זאת, עמית סגל מכה שוב וחושף כי "‏בניסיון לחסוך לבכירי הפרקליטות עוד לילה ללא שינה, הנה המסמך המוגדר 'סודי ביותר'.

הפרקליטות שהגיבה כי רוטנברג לא היה באף שלב בחקירת תיקי ראש הממשלה, מבקשת למנוע פרסום מזכר שבו רוטנברג מתעד פגישה עם ארי הרו, האיש שהקליט את שיחות נתניהו-מוזס. הרו מבטיח לתת מידע על נתניהו אם החבל יהיה על צווארו.

וזה לשון המסמך הסודי אליו נחשפים לראשונה: "נמסר למשטרה כי ארי הארו מוכן לדבר מבלי להיות עד מדינה ככל שיבין ש"החבל על צוואריו". להארי הארו מידע רב בכל הנושאים הרלבנטיים לביבי ושרה".

עוד חושף סגל בחשבון הטוויטר שלו: "שלושה בכירים במערכת אכיפת החוק מספרים את הסיפור הבא: בתחילת 2018, בזמן אמת, פנה גורם משטרתי לחוקרי מח"ש וסיפר להם על הלחצים הפסולים שהופעלו על ניר חפץ בניסיון לגייס אותו כעד מדינה נגד נתניהו. המקור ביקש בתמורה חיסיון על שמו ודרגתו. אבל ראש מח"ש בצעד חריג, סירבה לקבל את המידע בלי תלונה רשמית: המקור חשש למשרתו, התלונה לא הוגשה, התרגיל הוסתר עד שנשלח שנתיים מאוחר יותר בטעות לפרקליטי הנאשמים...".

תגובתו של אבי ‏רוטנברג לפרסום: "לא ידעתי שלהרו יש את ההקלטה. דיברנו על מידע מודיעיני אחר ואת השם מוזס שמעתי לראשונה מהתקשורת כשפרצה הפרשה".

עמית סגל מסמכים סודיים ארי הרו חקירות נתניהו תיק 2000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד