י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סאגת חוק הגיוס

בכיר חרדי במתקפה על גנץ: "לוקח את בחורי הישיבות כבני ערובה"

במשרד הביטחון דורשים דחייה של ארבעה חודשים בחקיקת חוק הגיוס למרות שהוא מוכן להצבעה • הרקע לדחייה הוא חששה של 'כחול לבן' מחגיגה של יריבתה הפוליטית 'יש עתיד' באם החוק יעבור קודם הבחירות • בכיר בסיעה חרדית תוקף: "דיבורים כמו חול, עכשיו זה שעת המבחן"

בכיר חרדי במתקפה על גנץ: "לוקח את בחורי הישיבות כבני ערובה"
גנץ בהקפות שניות צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

כפי שדווח לראשונה ב׳בחדרי חרדים׳, במשרד הביטחון מבקשים דחייה נוספת בחוק הגיוס, זאת למרות שבכיר במשרד הביטחון השר מיכאל ביטון אישר כי החוק מוכן, ובסיעות החרדיות יוצאים להתקפה חזיתית כנגד השר בני גנץ וכחול לבן.

הרקע הוא כאמור הדחייה המתבקשת שהוגשה אתמול על ידי משרד הביטחון, כאשר הם דורשים דחייה בארבעה חודשים בחקיקת חוק הגיוס, כשהמטרה היא לבחון את היציבות הפוליטית ורק אז להביא את החוק להצבעה.

בכחול לבן חוששים כי באם חוק הגיוס יעבור קודם הבחירות, ב'יש עתיד' יחגגו על כך פוליטית, ועל כן הם דוחקים את המועד למרות שבכירים חרדים מודים כי חוק הגיוס מוכן להצבעה.

ברקע ההתקרבות החרדית של שרי כחול לבן לציבור החרדי, השרים בראשות גנץ מנסים להיכנס לחלל הריק שנוצר בציבור החרדי בעקבות הזעם על ראש הממשלה ויורדים לשטח מתחת לאפם של נציגי המפלגות החרדיות.

בסיעות החרדיות מתנגדים לבקשת הארכה ודורשים להכריע בחוק הגיוס עוד בימים אלה, בכיר בסיעות החרדיות תוקף את בני גנץ, ואומר: "בני גנץ דוחק את בחורי הישיבות ומחזיק אותם כבני ערובה".

בסיעות החרדיות הביעו את התנגדותם בשיחות עם ראש הממשלה, ואומרים ל׳בחדרי חרדים׳ כי הם מתנגדים לדחיית המועד, ומי שיאלץ להכריע בנושא הם אנשי הפרקליטות שיעבירו את עמדתם לבג״ץ בימים הקרובים.

עוד תקף הבכיר החרדי בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "אני קורא לראשי הרשויות החרדים. שידעו עם מי יש להם עסק. עושים עליהם סיבוב. כעת זה המבחן שלו האם הוא הגון. דיבורים כמו חול, עכשיו זה שלב המעש".

חוק הגיוס מיכאל ביטון בני גנץ סיעות חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד