י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

פורטל מיזוגי מלמד: איך מתקנים מזגן באופן עצמאי?

תיקון מזגן יצריך ממכם את סט הכלים הנכון, אבל בהחלט לא רק. אם אתם מעוניינים לתקן מזגן בכוחות עצמכם, אז יש מספר תקלות שאתם בהחלט לא צריכים להיות טכנאים מדופלמים בכדי לאבחן אותן. בואו נתחיל גם תיקון מזגן לבד בעקבות נזילת מים

פורטל מיזוגי מלמד: איך מתקנים מזגן באופן עצמאי?
טכנאי מזגנים צילום: DEpositphotos

אם אתם מעוניינים לתקן מזגן בכוחות עצמכם, אנחנו קודם כל חייבים להגיד לכם שעם חשמל לא מתעסקים. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בחשמל שבסביבתו ישנה נזילת מים. בין אם מדובר במזגן מטפטף או במזגן שתקול מסיבה אחרת, קודם כל תזמינו טכנאי מזגנים. ורגע לפני שאתם מזמינים טכנאי מזגנים מומלץ ומקצועי, כמובן שיהיה מומלץ לבצע השוואת מחירים בין טכנאי מזגנים.

תיקון מזגן מטפטף – מה אני חייב לדעת על העניין?

אם מדברים על דברים שחייבים לדעת בתחום מיזוג אוויר, מדברים על סוגי תקלות במזגנים והעלויות של תיקון מזגנים. בכדי להיות צרכנים ממש חכמים, אתם תבצעו השוואת מחירים בין טכנאי מיזוג אוויר באזור מגורכם.

טיפ שלנו, השוואת מחירים בין טכנאי מזגנים ניתן לבצע דרך פורטל מיזוגי – הפורטל הכי גדול בארץ בתחום מיזוג האוויר. ביצעתם השוואת מחירים לטכנאי מיזוג אוויר ומצאתם את איש המקצוע שלכם? מצוין, יהיה מומלץ לא להתעסק עם המזגן בינתיים. חכו עד שאיש המקצוע יגיע אליכם. ובכל זאת, הנה משהו שכדאי לדעת לגבי תיקון מזגנים לבד:

מזגן שלא מוציא אוויר כמעט בכלל – האם אפשר לתקן לבד?

תיקון מזגנים יכול לכלול בתוכו גם ניקוי של פילטרים. שימו לב, במקרים רבים, הפילטרים צוברים הרבה אבק ולכלוך, מה שיוביל בסופו של דבר של חסימת האוויר שאמור לצאת החוצה מהמזגן. אם אוויר כמעט שלא נפלט מהמזגן לבד, יהיה מומלץ קודם כל לבדוק עד כמה הפילטרים עמוסים וגדושים בלכלוך.

טיפ שלנו, את רוב הפילטרים אפשר לשטוף תחת זרם עדין של מים. יחד עם זאת, יהיה חשוב לבדוק אם אכן ניתן להרטיב את הפילטרים שבמזגן שלכם. כמובן, אנחנו שמים כאן דגש ענק – לפני כל טיפול במזגן עליכם לנתק את המזגן מהחשמל.

תיקון תקלות במזגן לבד – האם כדאי ואפשר לתקן מזגן מטפטף?

קודם כל נענה על השאלה בכותרת, אכן ניתן לנסות לתקן מזגן מטפטף לבד. יחד עם זאת, קחו בחשבון, תיקון מזגן מטפטף יצריך ממכם הבנה מסוימת בחלקיו השונים של המזגן. אבל הנה לכם טיפ של זהב מאיתנו. אתם יכולים לרשום ולזכור:

אם המזגן מטפטף, ייתכן שצינור הניקוז שלו סתום. מה שאתם צריכים לעשות זה את הדבר הבא – פשוט תנשפו חזק אל תוך צינור הניקוז, מה שאמור יהיה לפתוח את הסתימה. שימו לב, ממש לא מומלץ להשתמש בכל מיני חוטרים ומקלות שיכולים להישבר בתוך צינור הניקוז. במקרים שבהם צינור הניקוז סתום, בדרך כלל המזגן יטפטף לכם אל תוך הבית. נמשיך הלאה למזגן שנוטה לקפוא.

האם תיקון מזגן קופא מצריך טכנאי מזגנים מקצועי?

אמנם תיקון נזילה במזגן אפשר איכשהו לנסות לצלוח בכוחות עצמכם, אבל מזגן קפוא בדרך כלל יצריך ממכם הזמנת טכנאי מזגנים. ייתכן שהתרמוסטט לא תקין, ייתכנו גם סיבות אחרות. בכל מקרה, אם אתם צריכים לבצע תיקון מזגן קופא, אתם מוזמנים לסקור את פורטל מיזוגי – פורטל המזגנים הכי גדול בארץ.

בצעו השוואת מחירים בפורטל מיזוגי בין טכנאי מזגנים ומיזוג אוויר, קבלו את ההצעה הכי אטרקטיבית וצאו לדרך. בקיץ הקרוב לא יהיה לכם חם בבית. בהצלחה!

טכנאי מזגנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד