י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

איך צריכה להראות הצעת מחיר להובלה?

לכל דבר בחיים האלו ישנה תבנית מסוימת, כך גם בתחום הובלות הדירה. אתם מוזמנים להכיר ולזכור – ככה נראית הצעת מחיר להובלה, כולל גם הובלות בתים פרטיים, משרדים, מפעלים, דירות פרטיות ועוד. מידע מעודכן ל-2020:

איך צריכה להראות הצעת מחיר להובלה?
הובלה צילום: DEpositphotos

אם אתם לקראת הובלת דירה, אתם וודאי כבר התחלתם לחפש אחר מובילים מומלצים, חברות הובלה וכדומה. אז, רגע לפני שאתם קוראים לאנשי ההובלות שלכם, הנה לכם כמה טיפים לקראת מעבר דירה. בואו נתחיל עם הטיפ הראשון – קודם כל תבצעו השוואת מחירים בין חברות הובלה. לאחר שאתם מבצעים השוואת מחירים בין מובילים מומלצים, כל המידע בידיים שלכם ואתם יכולים להתקדם הלאה עם ההצעה הכי רלוונטית ואטרקטיבית.

מספר דברים שחובה לדעת לפני הובלת דירה וקבלת הצעת מחיר

אז מהו מחיר הובלה של דירה בימינו? ומדוע כדאי לבדוק מחירון הובלות לפני שמזמינים מובילים? האם הובלה כוללת אחריות? ואם כן, האם הצעת המחיר צריכה לציין בפניכם את האחריות? ועוד שאלה חשובה – מה האחריות בכלל כוללת והיכן זה מצוין?

אין ספק, ישנן לא מעט שאלות לקראת מעבר דירה, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להסתבך. הכי חשוב לדעת, בימינו ישנם פורטלים באינטרנט שמרכזים עבורכם הרבה מידע חשוב. הפורטלים האלו מרכזים עבורכם מחירון הובלות מומלץ לצרכן, אבל לא רק.

מדוע כדאי להסתייע בפורטל אינטרנטי של הובלות דירה?

אתם תוכלו למצוא המון מידע עיוני ותכנים מעניינים בתחום ההובלות, ככה אתם תהיו צרכנים חכמים יותר ותדעו בדיוק על מה אתם חותמים בכל שלב של ההובלה. לידיעתכם, הצעת מחיר של הובלת דירה חייבת לכלול את כל תהליכי העבודה שאותה חברת הובלה מייעדת עבור הובלת דירתכם.

למשל, אם חברת ההובלות מתכננת להשתמש במנופי הובלה בכדי לשנע את הריהוט שלכם, זה יהיה חייב להיות מצוין בחוזה העבודה מול החברה. שימו לב, כשאתם חותמים על חוזה עבודה מול חברת הובלות, אתם למעשה חותמים על כך שבדקתם את כל מה שיש לבדוק לפי החוק.

אילו דברים חשוב לבדוק אל מול חברת ההובלות?

למשל, האם יש לחברת ההובלות היתר ורישיון לעבוד בגובה ועם מנופים? אלו דברים שחייבים להיכלל בהצעת מחיר ובחוזה עבודה אל מול מובילים. אנחנו חייבים להשים כאן דגש על משהו עיקרי ואלמנטרי – אם חלילה מתרחש אסון בזמן הובלת הדירה שלכם, לא רק חברת ההובלות עלולה לשאת באחריות.

על פי החוק במדינת ישראל, אם חלילה התרחש אסון בעקבות עבודה שלא הייתה מוסמכת (כמו קריסה של מנוף ללא רישיון לתפעל אותו וללא מפעיל מוסמך), גם אתם עלולים לשאת באחריות. אנחנו מזכירים, ישנם עונשים וקנסות הצפויים בחוק לעוברים על החוקים האלו.

יש לציין בהצעת מחיר של הובלת דירה – כמה זמן תימשך העבודה?

עוד משהו שחשוב לדעת הוא, הנושא של משך זמן העבודה. אם חברת ההובלות מתחייבת לסיים את ההובלה ביום אחד, כמובן שזה יהיה חייב להיות מצוין בחוזה העבודה מולה ובהצעת המחיר. אם משום מה ההובלה אמורה לארך יותר מאשר יום אחד, ציינו זאת בחוזה גם כן.

אם תעשו הכול כמו שצריך, אין ספק שגם אתם תוכלו לעבור דירה בראש שקט. ואם אתם רוצים ראש שקט באמת, אנחנו ממליצים לכם לציין בהצעת המחיר את כל מה שהאחריות כוללת. האחריות כוללת גרימת נזק לכל רהיט ורהיט? יהיה כדאי לציין זאת בכתב. בהצלחה, אין ספק שגם אתם יכולים לעבור דירה בראש שקט ועם מינימום נזקים.

המאמר בשיתוף פורטל טופ הובלות המבצע השוואת מחירי הובלה בכל הארץ.

הובלות חברת הובלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד