ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

קייטרינג בוטיק לשבת חתן

באירוע כמו שבת חתן עלינו להחליט לגבי הקייטרינג שילווה את האירוע. קייטרינג לשבת חתן הוא משהו שרבים מאיתנו בודקים גם בכדי להפחית מעצמנו את העומס והלחץ המלווים תקופה זו, לחסוך זמן אבל בעיקר כדי לאפשר לאורחים שלנו להנות מאוכל מעולה. זו תקופה די מאתגרת ועמוסה, יש כל כך הרבה דברים שצריך לדאוג להם. כך נגיע לקבלת החלטות נכונה

קייטרינג בוטיק לשבת חתן
קייטרינג צילום: עמית אורנשטיין

המאמר בשיתוף קייטרינג נועה דניס.

שבת חתן הוא ללא כל ספק בין האירועים הכי משמעותיים ומרגשים בחיים שלנו. המעמד, האנשים שסביבנו, הדאגה לפרטים הקטנים כגדולים, האווירה המיוחדת הופכים את האירוע למכובד וחד פעמי. חתונה ובר מצווה הם שני האירועים המרכזיים המשלבים בתוכם גם אירוע שבת חתן בו החתן עולה לתורה. לרוב העליה לתורה מתחילה בבוקר ומסתיימת לקראת הצהריים ואז זה בדיוק הזמן לארוחת בראנץ‘ קלילה או ארוחת צהריים חלבית מוקפדת.

באירוע כמו שבת חתן עלינו להחליט לגבי הקייטרינג שילווה את האירוע. קייטרינג לשבת חתן הוא משהו שרבים מאיתנו בודקים גם בכדי להפחית מעצמנו את העומס והלחץ המלווים תקופה זו, לחסוך זמן אבל בעיקר כדי לאפשר לאורחים שלנו להנות מאוכל מעולה.

זו תקופה די מאתגרת ועמוסה, יש כל כך הרבה דברים שצריך וכדאי לדאוג להם, הכנות, קבלת החלטות מה גם שבחירת קייטרינג בוטיק לשבת חתן משמעותית וחשובה להצלחת האירוע.כאשר ההתרגשות וההכנות בעיצומן, אין כמו ההרגשה שאנו יודעים שיש לנו על מי לסמוך.

מה זה אומר קייטרינג בוטיק?

בוטיק זה אומר ייחודיות. זה אומר הקפדה ודיוק עד הפרטים הכי קטנים. קייטרינג בוטיק משלב בתוכו כמה מאפיינים קריטיים:

  • התאמה לצרכים ולבקשות של המארחים - היום ניתן לבנות תפריט בהתאמה אישית בדיוק מושלם. תפריט צמחוני, תפריט טבעוני, תפריט חלבי עם מנות מיוחדות ויוצאות דופן, תפריט מגוון ועוד… התפריט חייב מתוכנן עם מחשבה ולהתאים לאופי האירוע, לכמות המוזמנים, למיקום של האירוע ולתקציב העומד ברשותנו.
  • טריות - קייטרינג בוטיק בנוי על מנות המבוססות על חומרי גלם טריים ואיכותיים ללא פשרות. הירקות, הפירות ושאר חומרי הגלם נבחרים בקפידה רבה.
  • עבודת יד- המנות מוכנות בעבודת יד בין אם זה המאפים, הלחמים, הרטבים לסלטים, הגבינות לקינוחים, הגלידה..
  • מחשבה, יצירתיות והמון אהבה


עיצוב השולחן • קרדיט: עמית אורנשטיין

איך בוחרים קייטרינג בוטיק לשבת חתן?

יש כמה קריטריונים שחייבים להנחות אותנו בתהליך הבחירה. הראשון הוא כל הנושא של התאמת התפריט לבקשות שלנו והגמישות מצד הקייטרינג. הרבה פעמים מדובר בקהל שומר כשרות וחשוב לשים לזה לב. בנוסף, חשוב שחברת הקייטרינג שאתם בוחרים תדע להתמודד מבחינת לוגיסטית עם מיקום הארוחה בין אם היא מתקיימת ממש בבית הכנסת בסמוך לעליה לתורה ובין אם במקום אחר כמו במועדון במושב או בכפר, בחצר שלכם או אפילו בבית. כמובן שאיכות, טריות, אירוח ברמה גבוהה- כל אלה גם כן חייבים להילקח בחשבון בתהליך הבחירה שלנו.

אילו תפריטים יכולים להתאים לשבת חתן?

יש כל מיני דרכים לבנות תפריט ייחודי לשבת חתן. למשל, אפשר ללכת על תפריט צהריים בסגנון בופה או מזנון שיהווה פתרון מעולה לשבת חתן. תפריט חלבי צמחוני המשלב דגים טריים ו/או מבושלים, פסטות טריות, פוקצ‘ות ולחמים, גבינות בוטיק, סלטים וכמובן קינוחים מעולים ברמה של קונדיטוריה בפריז, יכול בהחלט להתאים לאירוע כמו שבת חתן.

אחרי העליה לתורה כולם כבר רעבים ומצפים לאוכל. במידה ואתם מארחים את האורחים בבית הכנסת, מבחינה לוגיסטית זה הפתרון הטוב והמוצלח ביותר. ניתן גם לעבור לבית או לחצר ולהפיק את ארוחת הצהריים שם. בשבת חתן פחות יתאים הסגנון של הגשה לשולחן, מה גם שבחירה זו עלולה לייקר את האירוע והרי החתונה או הבר מצווה ממש לפנינו.

לסיכום, שבת חתן הוא אירוע של פעם בחייים ולכן רובנו חולמים שזה יהיה אירוע מוקפד ומושלם. לכן, כדאי להשקיע בבחירת הקייטרינג, בחירה שתשפיע כמובן על הצלחת האירוע ועל האווירה כולה.

המאמר נכתב באדיבות קייטרינג נועה דניס המציע שירותי קייטרינג לאירועים. לקבלת תפריט והזמנה הכנסו לקישור.


מאכלים משובחים • קרדיט: עמית אורנשטיין

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

קייטרינג שבת חתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד