י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"גורמים לאנרכיה"

פינדרוס: לפתוח את בתי הספר למרות ההנחיות

חבר הכנסת פינדרוס אמר בראיון כי יצדיק כל מוסד חינוכי שיפעל בערים האדומות למרות ההנחיות הברורות. "ההתנהלות הזאת לא הגיונית והציבור לא מסוגל להבין איתה. אין שום הצדקה, לא ציבורית ולא רפואית. היא גם גורמת לאנרכיה"

פינדרוס: לפתוח את בתי הספר למרות ההנחיות
כיתה בבית ספר. אילוסטרציה צילום: Edi Israel / FLASH90

למרות ההנחיות הברורות האסורות על פעילותה של מערכות החינוך בערים האדומות בהן הוטל עוצר לילי, יו"ר סיעת יהדות התורה חה"כ יצחק פינדרוס קורא להפר את ההנחיות ולפתוח את בתי ספר.

בראיון הבוקר (רביעי) ל ynet אמר חבר הכנסת יצחק פינדרוס: "סגירת מוסדות החינוך בפועל מונעת מההורים לצאת לעבודה, ואז מי שמקבל החלטה ומונע מאנשים להתפרנס, חייב לפצות אותם". לדבריו, "לא ייתכן שההורים לא יעבדו כי לילדים אין בתי ספר וגנים".

ח"כ פינדרוס במליאה. צילום: דוברות הכנסת

עוד הוסיף חבר הכנסת פינדרוס, כי "אין בכך הגיון, כי בכיתות הנמוכות אין הידבקויות. מישהו צריך לפצות אותם, לקחת אחריות על המציאות הזאת". פידנרוס הוסיף ואמר: "אצדיק אבל בית ספר שיפתח את שעריו על אף ההוראות".

שנשאל האם הוא קורא בעצם להפר את ההנחיות השיב, "חד משמעית", והדגיש כי "אין לזה שום הצדקה. מי שיכול - שיפתח את בתי הספר. ההתנהלות הזאת לא הגיונית והציבור לא מסוגל להבין איתה. אין שום הצדקה, לא ציבורית ולא רפואית. היא גם גורמת לאנרכיה".

קורונה סגר יצחק פינדרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד