י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

4 סוגי רהיטים שכל ישראלי צריך בבית

בין אם החלטתם שאתם עוברים לבית חדש וזקוקים לחידוש במגוון הרהיטים שלכם, ובין אם פשוט אתם מעוניינים לרענן את הפריטים הקיימים אצלכם בבית – ישנם מספר רהיטים שעליכם להיות מודעים אליהם ולמחירים המשתלמים שלהם ברחבי האינטרנט.

4 סוגי רהיטים שכל ישראלי צריך בבית
ספה בבית ישראלי צילום: ולנטינו רהיטים

אז על מה מדובר בעצם? ובכן, מרביתנו חושבים על רהיטים סטנדרטים שכדאי לרכוש אבל מה לגבי פריטים עם אלמנטים מיוחדים? כאלה שיכולים לשדרג את הנוף העיצובי של ביתכם ויחד עם זאת לספק לכם פתרונות מדהימים לאחסון מוצרים, אירוח משפחה או חברים ואפילו שמירה על פריטי קודש בצורה האולטימטיבית.

אז אם הסקרנות התעוררה גם בכם, הנה 4 פריטים שכל ישראלי חייב בביתו:

1. ספות נפתחות למיטה – ספה הינה פריט הכרחי בכל בית, ובעוד ישנן ספות פשוטות אשר מספקות מקום ישיבה בלבד, בחברת "ולנטינו" תוכלו למצוא ספות נפתחות למיטה ובעצם לרכוש פריט המאפשר לכם לארח חברים או אורחים ללילה נעים, שקט ונח. רכישה של פריט מסוג זה בעצם משלבת לכם שני אלמנטים ומאפשרת לכם לחסוך במקום ועדיין לשמור על עיצוב ונוחות.   

 
ספה נפתחת • קרדיט: רהיטי ולנטינו                                         

2. מיטת אירוח מתקפלת – במידה והחלטתם כי אתם מעוניינים להפריד בין הספה ומיטת האירוח, אנו ממליצים לכם לבדוק מיטת אירוח מתקפלת כולל מזרן במחיר מפתיע שמסוגלת לספק לכם את הפתרון האולטימטיבי.

מיטה נפתחת • קרדיט: רהיטי ולנטינו

את המיטה ניתן לקפל ולאחסן במקום שלא ניתן לראותה על בסיס יומי וכאשר אתם מארחים תוכלו לשלוף אותה בקלות יתרה, להניח את המזרן הנוח עליה ולאורחים שלכם מובטח לילה נעים ונח וכמובן שינה מתוקה וערבה.

3. ארונות קודש – כאנשים מאמינים, לחלק גדול מהאוכלוסייה ישנם ספרי קודש ופריטים קדושים נוספים ועל כן ישנו הצורך לאחסנם במקום הראוי להם, תוך כדי שמירה על העיצוב המסוים אותו תרצו להעניק לאותו ארון. ארונות קודש אצלנו עשויים מטיב חומרי הגלם, וחלוקה בין המגירות למדפים בצורה האידיאלית המאשרת לכם מקסימום של מקום אחסון.

ארון ספרים • קרדיט: רהיטי ולנטינו

4. ארונות פתיחה סנדוויץ פורמייקה – אם החלטתם שאתם רוצים להתחדש בארון חדש, ארונות פתיחה פורמייקה במחירי מבצע מטורפים תוכלו למצוא רק ב"ולנטינו". סריקה קלה בקטלוג החדש שלנו תחשוף בפניכם ארונות העשויים מחומרי גלם מדהימים, תוך כדי שמירה על עיצוב "נקי" וחדשני ויחד עם זאת המון מקום לאחסון אשר כולל מגירות, דלתות פתיחה גדולות ומרחב לתלות את הבגדים שלכם.

ארון סנדוויץ' • קרדיט: רהיטי ולנטינו

אז אם גם אתם החלטתם לרענן את מגוון הרהיטים שבביתכם, אנו בולנטינו מזמינים אתכם להתרשם מהקטלוגים שלנו ולבחור עוד היום את הרהיטים המושלמים עבורכם.

לאתר 'ולנטינו' לחץ כאן

טלפון: 073-390-6000

לרשימת כתובות סניפי הרשת לחץ כאן

 

 

מיטות רהיטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד