ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אבי יתומים

התאונה בנתיבות: נשיא המועצת שמע על הטרגדיה וערך מי שברך ליתומה הפצועה • צפו

בתיעוד וידאו שהגיע ל'בחדרי חרדים' נראה נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן כשהוא שומע לראשונה את הבשורה הקשה על פטירתה של הגב' שטרית ע"ה מנתיבות ועורך 'מי שברך' לבתה שנפצעה • צפו

התאונה בנתיבות: נשיא המועצת שמע על הטרגדיה וערך מי שברך ליתומה הפצועה • צפו
חכם שלום כהן בביתו צילום: באדיבות המצלם

מאורע מיוחד ויוצא דופן התרחש במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה חכם שלום כהן, לשם נכנס מייסד ארגון הרבנים 'בנועם' הרב ישראל מאיר ריאני כדי לקבל את ברכתו ועצתו של ראש הישיבה.

שעות אחדות לפני כניסתם, התבשרו הנוכחים על פטירתה בתאונה הטרגית של הגב' שטרית ע"ה מנתיבות, רעייתו של הרב מאיר שטרית, מהרבנים החשובים של ארגון 'בנועם' באזור הדרום.

הרב ריאני סיפר על המאורע הקשה לנשיא מועצת החכמים, שהתקשה להסתיר את צערו לנוכח הטרגדיה הקשה שפקדה את המשפחה. לאחר שהתברר שהבת היתומה הטרייה נמצאת במצב קשה בבית החולים, ערך ראש הישיבה תפילה מיוחדת לרפואתה, כשכל הנוכחים מצטרפים לתפילה בדמעות ומייחלים לבריאות השלימה של הנערה הצעירה, שעדיין לא יודעת דבר על מותה של אמא בתאונה הטרגית.

ארגון הרבנים 'בנועם' בשיתוף עם תנועת 'אל המעיין' עמלים בימים אלו על המיזם של תקיעת שופר אחידה בכל הארץ, במסגרתו, בשעה 11:00 בבוקר ביום השני של ראש השנה, יצאו המוני בעלי תקיעה למרפסות ולרוחבה של עיר, וישמיעו את תקיעת השופר לזכות את כל אלו שבגין מגיפת הקורונה לא יוכלו השנה לזכות לשמוע קול שופר בבית הכנסת. המיזם זוכה לתמיכתם של רבנים חשובים.

חכם שלום כהן הרב ריאני נתיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד