י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
טייס חיל האוויר במיל'

נערכים לבחירות: מצטרף חדש למפלגת דרך ארץ

סיעת דרך ארץ הודיעה היום כי היא מצרפת לשורות המפלגה את ראש מועצת שוהם איתן פטיגרו. פטיגרו הוא טייס חיל האוויר במיל', שמילא תפקידים רבים בשירות הציבורי. בעשור האחרון כיהן כממלא מקום וסגן ראש מועצת שוהם

נערכים לבחירות: מצטרף חדש למפלגת דרך ארץ
האוזר והנדל עם המצטרף החדש צילום: באדיבות המצלם

כשגורלם לוט בערפל וטרם ברור האם יתמודדו בנפרד או שמא יתחברו לסיעה נוספת, ב'דרך ארץ' מצרפים היום (רביעי) מועמד נוסף לרשימה, כשברקע הסיכוי להליכה לבחירות - גדל.

ב'דרך ארץ' הודיעו על הצטרפותו של איתן פטיגרו, ראש מועצת שוהם, לרשימתם המתהווה. מדובר בטייס חיל האוויר במיל', שמילא תפקידים רבים בשירות הציבורי. בעשור האחרון כיהן כממלא מקום וסגן ראש מועצת שוהם. מאז

בדרך ארץ אומרים כי מאז הוא החל את תפקידו כראש המועצה, הוא פועל לטובת המשפחות הצעירות ומוביל את תחום החינוך.

ראש מועצת שהם, איתן פטיגרו אמר: "החלטתי להצטרף לדרך ארץ, כי זו מפלגה שמשקפת את ה'אני מאמין' שלי. מפלגה שרואה קודם כל את הממלכתיות, את שלטון החוק ואת אהבת המדינה והארץ".

הוא הוסיף כי "ההצטרפות שלי אליכם תחזק את הקשר בין השלטון המקומי לממשלה ולכנסת, נפעל לטובת התושבים, ויחד נוביל את מה שאנחנו מאמינים בו".

יו"ר דרך ארץ, שר התקשורת חה"כ יועז הנדל אמר: "איתן הוא ראש המועצה הראשון להצטרף לדרך ארץ ויש עוד רבים בדרך. איתן איש אשכולות, טייס, מנהיג ציבור שעושה דברים נהדרים בשהם. הצטרפותו היא תוספת כוח משמעותית למפלגה, ואני מאמין שכשעושים דברים מתוך אמונה וערכים אז מגיעים להישגים. זה מה שאנחנו עושים ונמשיך לעשות איתך. ברוך הבא!".

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, חה"כ צבי האוזר אמר: "דרך ארץ קמה כדי לשנות מציאות לטובה. זו דרך ארוכה והמציאות מורכבת, אבל זו דרך ארץ. לכן אני שמח שיש לנו שותף חדש לדרך, איתן, יחד נעשה את המקום הזה טוב יותר. את השינויים שאתה מוביל בשהם ברמה המקומית, נוביל יחד ברמה הארצית. בהצלחה!".

יועז הנדל צביקה האוזר שוהם דרך ארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד