י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר שהתמוטט בשידור

חדשות 13: כתב הפלילים דורון הרמן התפטר: "העת לצאת לדרך חדשה"

כתב הפלילים של חדשות 13 דורון הרמן מודיע היום כי הוא עוזב את תפקידו לאחר 13 שנים בחדשות 10 ו-13. "ב-6 השנים האחרונות אני מתמקד במיזמים שונים של הגנה על ילדים ברשת"

חדשות 13: כתב הפלילים דורון הרמן התפטר: "העת לצאת לדרך חדשה"
העיתונאי דורון הרמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כתב חדשות 13 וראש דסק הפלילים של הערוץ, דורון הרמן, החליט לעזוב את תפקידו לאחר 13 שנה. "הגיע העת לצאת לדרך חדשה ולאתגר הבא מבחינתי", אמר הרמן.

במכתב ששלח הרמן לחדשות 13 הוא כתב כי "לאחר 13 שנה בחדשות 10 , ובחדשות 13 אני מרגיש שהגיע העת לצאת לדרך חדשה ולאתגר הבא מבחינתי. דווקא כשחברת החדשות חזקה מתמיד בהובלתך ובהובלת אבי בן טל, אני מרגיש שזה ה"קיו" שלי.

קצת קשה לי לסכם תקופה כל כך משמעותית, במכתב שאמור להיות פורמלי. אולי עוד אסכם בהמשך. רוצה ביום הזה להגיד שאני אוהב אתכם בכל ליבי.

ב-6 השנים האחרונות אני מתמקד במיזמים שונים של הגנה על ילדים ברשת, ואני מתכוון בשנה הקרובה לעסוק לא מעט בתחום זה. בנוסף ניצבים בפני עוד אתגרים רבים מרגשים, מפחידים, בהמשך הדרך, אך זה לא הזמן לפרט. אני רוצה להודות לטלי בן עובדיה שקיבלה אותי לעבודה, למנכלים הקודמים, גולן יוכפז ויוסי וורשבסקי, לליאור לנדברגר עורך המהדורה הפורש, ולניר נוימן התותח שתפס את מקומו. רוצה להודות לשלומי השומר שתמיד יהיה בליבי, ואני עצוב על עזיבתו את הערוץ.

רוצה להודות לכתבים, למפיקים, לרכזי המערכת, לארכיון, לצלמים, למקליטים, לקונטרול, לעיינה היועצת המשפטית, אייל הלשונאי, לתחקירנים ולתחקירניות, עורכי המשנה, ולכל מי ששכחתי בדרך. אתם משפחה שלי, ותמיד תישארו. ותודה אחרונה לחברי היקר זוכו מאור צור שהיה תמיד בשבילי, בכל רגע בעשור האחרון. ויש לי תחושה שגם בעשור הקרוב".

נזכיר, כי לפני כשבועיים התמוטט בשידור חי מדובאי בעקבות החום הכבד ששרר במדינה באותן ימים. כמובן שלמקרה זה אין קשר להחלטתו לעזוב את תפקידו.

מחדשות 13 נמסר, "אנו אוהבים את הרמן מאד ומצטערים על עזיבתו. הוא היה חלק חשוב מאד במערכת החדשות לאורך השנים ואנו מודים לו על הכל ומאחלים לו הצלחה גדולה תמיד".

חדשות 13 חדשות 10 דורון הרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד