ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אינטגרציה מושלמת

חדש | וייז מציגה: תכננו את הנסיעה שלכם במחשב ושתפו לנייד

האופציה המוכרת והשימושית של גוגל מגיעה לאפליקציה הפופולארית 'וייז'. אם האופציה החדשה עדיין לא הופיעה אצלכם, סבלנות, גוגל נוהגת לרוב להשיק פיצ'רים בהדרגה ולהוסיף עם הזמן תמיכה לעוד ועוד מכשירים

חדש | וייז מציגה: תכננו את הנסיעה שלכם במחשב ושתפו לנייד
צילום מסך אתר וויז צילום: וויז

חדש מוייז. לאפליקציה הידועה שכל נהג משתמש בה יש גם אתר למחשב בו אתם יכולים לקבל את שלל העדכונים לדרך שלכם כמו באפליקציה. כעת מוסיפים בוייז אפשרות חדשה שתקל עוד יותר את חייו של הנהג. מדובר בחידוש המחבר בין הטלפון החכם למחשב. כך מתאפשר לתכנן את המסלול ברוגע מהמחשב ולשתף אותו בלחיצת כפתור אל המכשיר הנייד.

על מנת להשתמש בתכונות החדשות מסבירים באתר geektime, "התהליך די מהיר ופשוט. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר ווייז ואז להיכנס לחשבון ה-Waze שלכם. בעת ההתחברות תתבקשו לסרוק עם המצלמה, או עם אחת האפליקציות לסריקת ברקודים את הברקוד שיופיע לכם על המסך. יודגש, תהליך ההתחברות הוא חד פעמי ולאחר מכן המחשב שלכן והנייד יהיו מסונכרנים ותוכלו לשלוח את המסלול שלכם ישירות לנייד.

לאחר שתתחברו, אפליקציית ווייז בסמארטפון והמפה בשולחן העבודה במחשב יהיו מסונכרנות. ובכל פעם שתעשו חיפוש לכתובת או מסלול בדפדפן במחשב, תוכלו לשלוח אותם ישירות לאפליקציית ווייז בסמארטפון שלכם. כמו כן, היסטוריית החיפושים שלכם במחשב תופיע גם באפליקציה – ולהפך.

שימו לב, באם אתם מעוניינים לקבל עדכונים מראש לפני הנסיעה שלכם במחשב עליו אתם עובדים. כל שתצטרכו לעשות זה לאשר את האופציה לקבל 'פושים', וההתראות יעלו לכם במחשב כמו באפליקציה.

לאלו שכבר משתמשים במפות של גוגל לא מדובר בחידוש גדול, כאשר במפות גוגל האופציה הזאת כבר נמצאת זמן רב והיא אכן שימושית, אבל עכשיו מגיעה התכונה החדשה גם לאפליקציית הניווט הפופולארית יותר וייז. אגב, גם היא בבעלות גוגל.

נסיעה טובה ובטוחה.

גוגל מפות אפליקציית וויז מחשב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד