ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
פרץ כל גדר

לראשונה: מפגש ממשלתי עם נציגי 'טיקטוק' על שיח שנאה ברשת

לאחר שדווח על נפגעים רבים מהאפליקציה הפופולרית טיקטוק, השרה פרקש-הכהן, אירחה את בכירי החברה לדיון על שיטות העבודה והאכיפה כנגד שיח שנאה ברשת

לראשונה: מפגש ממשלתי עם נציגי 'טיקטוק' על שיח שנאה ברשת
טלפון חכם צילום: unsplash

המשרד לנושאים אסטרטגיים, בראשות השרה פרקש-הכהן, אירח את בכירי טיקטוק ונציגים ממשרדי החוץ, המשפטים, הכלכלה, התקשורת והתפוצות לדיון על שיטות העבודה והאכיפה כנגד שיח שנאה ברשת, לרבות הסתה לאלימות, ואנטישמיות בפלטפורמת טיקטוק.

במסגרת הדיון, נציגי המדינה וטיקטוק סיכמו על שיתופי פעולה לאיתור על תכני שנאה בעייתיים, לצד שיתופי פעולה לפעילות חינוכית של הדור הצעיר העושה שימוש בפלטפורמה. עוד נקבע כי יתקיימו דיונים תכופים בנושא על מנת להמשיך את התהליך הפורה אותו התחילו.

מהשרה פרקש הכהן נמסר "התודעה הציבורית היום מתקבעת ברשתות החברתיות ולא בשום מקום אחר. לכן שמתי לי ולמשרד למטרה, להגביר את היכולות הטכנולוגיות של המשרד, בימים אלו שאנו מקיימים דיאלוג עם נציגי הרשתות החברתיות, כדי לייצר מציאות אחרת. המטרה שלנו היא שהרשתות יאמצו בסופו של יום מדיניות שקופה ובמקרים מתאימים גם הסרה של תכני הסתה ביחס לקיום של מדינת ישראל. נמשיך לפעול בצירים שונים ומגוונים".

ליז קנטר, מנהלת המדיניות הציבורית של טיקטוק מסרה, "אנו שמחים על ההזדמנות לפגוש מספר נציגים מטעם ממשלת ישראל, לדיון בסוגיה הקריטית הזו. מטרת טיקטוק היא לעודד יצירתיות ולשמח, ואנחנו לא נסבול שיח שנאה בפלטפורמה שלנו. אנחנו מצפים לשיתוף פעולה בעתיד, לרבות יוזמות חינוכיות".

אפליקציות שיח שנאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד