י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

משרד התקשורת מודיע: תם עידן הצינתוקים במגזר החרדי

הישג חשוב ל"ועדת הרבנים לענייני תקשורת" הלוחמת נגד הקווים המצנתקים • שר התקשורת יועז הנדל הודיע כי בכוונתו לבלום מיידית את מטרד הצינתוקים בטלפונים הכשרים • מחזיקי הסלולר הכשר סובלים מהטרדות רבות מדי יום ומדובר בבשורה משמחת עבורם

משרד התקשורת מודיע: תם עידן הצינתוקים במגזר החרדי
נתי שוחט פלאש 90

שר התקשורת יועז הנדל הודיע כי בכוונתו לבלום מיידית את מטרד הצינתוקים בטלפונים הכשרים. מחזיקי הסלולר הכשר סובלים מהטרדות רבות מדי יום בדמות צלצול-ניתוק שמטרתן לגרום לו לחזור אל המספר המתקשר הגורף רווח מהדקות הנכנסות כתוצאה מדמי הקישורית.

מדובר בהישג חשוב ל"ועדת הרבנים לענייני תקשורת" הלוחמת נגד הקווים המצנתקים. הודעה זו היא מכה קשה לחברת תוכן מסחרית שהובילה קמפיין מרושע ומכפיש נגד ועדת הרבנים מתוך רצון לפגוע בהסדר שהתוו גדולי ישראל עבור הציבור החרדי המבקש לשמור על עצמו מפני תכנים פסולים.

למשרד התקשורת הגיעו תלונות רבות על צינתוקים ומנגד תלונות על חסימות קווים על ידי הוועדה. בעוד התלונות על הצינתוקים נמצאו אותנטיות, כל הטענות על חסימות קווי חירום התבררו בועדת הכלכלה כעורבא פרח ושמקורם באותו גוף מסחרי שביקש להתל במשרד התקשורת ובחברי הכנסת. יצוין כי לחברת התוכן המסחרית חברו ארגוני הרפורמים ואגודת הלל ליוצאים בשאלה.
בתגובה שפרסמה ועדת הרבנים לעניני תקשורת להחלטת השר נכתב: "אנו מברכים על החלטת שר התקשורת לפעול למיגור תופעת הצינתוקים של קווי התוכן המהווים מטרד עבור ציבור מחזיקי הסלולרי הכשר. כמו"כ הבהירה ועדת הרבנים בפגישותיה עם משרד התקשורת ובוועדת הכלכלה כי לא התבצעו וכי לא יתבצעו כל חסימות למספרי חירום או מספרים של מוסדות המדינה.

הודעת שר התקשורת על איסור חסימות בקווי החירום מלמדת על ההערכה הקיימת במשרד התקשורת לוועדת הרבנים ולציבור החרדי המתנזר מתכנים אסורים. זו מכה קשה לחברה המסחרית שפועלת מזה זמן רב לגייס את משרד התקשורת, השר ופקידי המשרד, בנסיון להמשיך בגריפת הון מדמי הקישורית.

קווי נייעס צינתוקים ועדת הרבנים לענייני תקשורת סלולר כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד