י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בוחן את סוגיית הנבצרות

דיווח: היועמ"ש שינה את עמדתו כלפי נתניהו

האם היועמ"ש הפך את עורו בתוך פחות משבוע? על פי הדיווח הערב ב'הארץ', מנדלבליט מקיים פגישות סביב שאלת הנבצרות של ראש הממשלה לקראת פתיחת משפטו. רק ביום חמישי האחרון התבטא בכנס פומבי ואמר: "אין בעובדת המשפט כדי להקים עילת נבצרות לראש הממשלה"

דיווח: היועמ"ש שינה את עמדתו כלפי נתניהו
אביחי מנדלבליט/בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש/יונתן זינדל, פלאש 90

דיווח: היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בוחן היום (רביעי) במסגרת פגישות שהוא מקיים, את נושא הנבצרות של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

על פי הדיווח של חיים לוינסון באתר 'הארץ', מנדלבליט מקיים בשעות האחרונות התייעצויות לגבי הנבצרות של ראש הממשלה בנימין נתניהו לקראת פתיחת משפטו בקרוב.

היועמ"ש סבור כעת כי נתניהו צריך לצאת לנבצרות, לנוכח השימוש שהוא עושה במעמדו לטובתו האישית כשהוא מכנה את הסוגיה כ"נבצרות מהותית".

עוד דווח כי מנדלבליט סבור כי הסוגיה מעלה במלוא חריפותה את שאלת ניגוד העניינים, משום שהיותו ראש הממשלה ונאשם בפלילים מנוגדת זה לזה.

הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל הגיב לפרסום וכתב: "‏אם זה נכון, הרי שהסיבה היחידה למהפך כה דרמטי היא הפרסומים הלא מחמיאים על הפרקליטות. תג המחיר הגדול בהיסטוריה".

רק ביום חמישי האחרון נאם היועמ"ש מנדלבליט בטקס פתיחת שנת המשפט במסגרת ועידת המשפט התשיעית של לשכת עורכי הדין. והתייחס למספר סוגיות העומדות על הפרק, בין היתר לסוגיית הנבצרות ומשפטו של ראש הממשלה נתניהו. "מבחינתי" קבע מנדלבליט, "אין בעובדת המשפט כדי להקים עילת נבצרות לראש הממשלה. אמרתי זאת, התכוונתי לכך, ולא מצאתי שום סיבה לשנות מעמדתי זו".

הערב מסתבר על פי הדיווח כי היועמ"ש הפך את עורו.

אביחי מנדלבליט חיים לוינסון משפטו של בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד