י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לאחר עשרה ימים של מאבק על חייה

טרגדיה: נפטרה הכלה שהתמוטטה באמצע החתונה

סוף עצוב: עשרה ימים לאחר שהתמוטטה במהלך חתונתה, ד"ר שירלי אלמסי אריאלי ז"ל החזירה את נשמתה לבוראה • לפני כשבוע חל שיפור במצבה וליבה חזר לפעום, אך בימה האחרונה חלה הידרדרות והיא נפטרה

טרגדיה: נפטרה הכלה שהתמוטטה באמצע החתונה
שמלת כלה. אילוסטרציה צילום: unsplash

מבית החולים סורוקה מגיעה הידיעה המרה על פטירתה של הכלה ד"ר שירלי אלמסי אריאלי ז"ל, שהתמוטטה באמצע חתונתה לפני כעשרה ימים והיא בת 33 בפטירתה. לפני כשבוע חל שיפור במצבה וליבה חזר לפעום, אך ביממה האחרונה חלה הידרדרות והיא נפטרה.

כזכור, הכלה בת ה-33 ממושב באזור שדות נגב, פונתה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים סורוקה לאחר שלקתה באירוע לבבי במהלך החתונה ובעקבותיו התמוטטה.

הכלה הינה רופאה במקצועה כמו גם החתן, ורבים מהאורחים היו רופאים, כך שהם אלו שביצעו בה את פעולות ההחייאה שבסיומן היא פונתה לבית החולים במצב קשה. אחד האורחים סיפר ל'וואלה' כי "בעלה, שהוא רופא, ורופאים אחרים שהיו בחתונה ביצעו עליה החייאה. היא פונתה עם שמלת הכלה שלה".

‏משה מור פרמדיק של מד"א סיפר כי זו "תחושה קשה. נלחמנו על חייה יחד עם עוד רופאים. היה קשה לראות אישה צעירה עם שמלת כלה מחוסרת הכרה. אירוע לא פשוט וכואב".

"הייתה התרגשות גדולה, אחרי החופה היא שמחה והתרגשה", הוסיף האורח. "אחרי רבע שעה פתאום היא התמוטטה. בהתחלה חשבו האורחים שהיא התעלפה מהתרגשות. ואז בעלה שהוא רופא ורופאים אחרים שהיו בחתונה ביצעו עלייה החייאה. היא פונתה עם שמלת הכלה שלה, כולם מתפללים למען החלמתה".

כאמור, היום - כשבועיים לאחר האירוע היא נפטרה לדאבון לב.

מבית החולים סורוקה נמסר: "‏בית החולים סורוקה מודיע בצער על פטירתה של ד"ר שירלי אלמסי אריאלי ז"ל, רופאה בחטיבה לרפואת ילדים שהתמוטטה במהלך חתונתה לפני כעשרה ימים. מאז נלחם הצוות הרפואי על חייה, אבל הערב נאלצו לקבוע את מותה".

טרגדיה ת.נ.צ.ב.ה אירוע לבבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד