ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

עור זוהר וקורן עם חברת VENUS CONCEPT

חברת VENUS CONCEPT מציגה מהפכה בעולם האסתטיקה הרפואית – טכנולוגיה חכמה וחדשנית לעור עם יתרונות בולטים ומוכחים – העולם מגלה את הקליניקה החכמה

עור זוהר וקורן עם חברת VENUS CONCEPT
המכשיר החדשני צילום: יח"צ

חברת הטכנולוגיה המתקדמת של עולם האסתטיקה הרפואית הוצג השבוע במסיבת עיתונאים שנערכה בהשתתפות קוסמטיקאיות בכירות ומובילות במגזר הדתי חרדי. באירוע הציגה חברת 'ונוס קונספט', החברה הבינלאומית המובילה בתחום הרפואה האסתטית, את מכשירי האסתטיקה הרפואית בפני המשתתפות. הן הביעו התפעלות רבה מהבשורה הטכנולוגית החדשה המביאה את הטוב ביותר ללקוחות שמחפשות את הטוב והבטוח ביותר.

עולם האסתטיקה הרפואית ציפה למהפכה המדהימה שתתחולל בתחום, עליה שקדה חברת 'ונוס קונספט' והגישה פרי פיתוח טכנולוגי חדשני ובטוח, שעליו עמלו טובי המומחים במשך שנים רבות.

ב'ונוס קונספט' משתמשים בטכנולוגיה חדשנית לפיתוח מכשירים בטוחים ולא פולשניים, המטפלים בצרכי האסתטיקה המבוקשים ביותר כיום, שהם חידוש העור והסרת שיער. מוצרי החברה זוכים לביקוש אדיר  בכ-60 מדינות ברחבי העולם, ומידי שנה מבוצעים לעלה מ- 3 מיליון טיפולים של 'ונוס קונספט' ברחבי העולם.

במהלך האירוע הציגו את החידושים האחרונים בעולם המכשור האסתטי רפואי – את המהפכה הגדולה של המכשיר 'ונוס ורסה' שזכתה להצלחה מסחררת בעולם ברגע שהושק.

'ונוס ורסה' מכיל עד 10 אפילקטורים (ידיות) מושלמים ויותר מעשרים טיפולים לחידוש ומיצוק העור, אנטי אייג'ינג, טיפולי גוף  והסרת שיער בתחנת עבודה חדשנית אחת, המשיגים תוצאות חסרות תקדים. זאת הודות לשתי טכנולוגיות פורצות דרך IPL ו-RF.


המכשיר החדשני • קרדיט: יח"צ

החידושים משנים את עולם הטיפולים, כאשר 'ונוס ורסה' מציע יותר טכנולוגיות, יותר שליטה, יותר מהירות, יותר ביטחון, יותר דיוק ואינסוף שילובי טיפולים במכשיר אחד. לצד הטכנולוגיה, שמירה על בטיחות הלקוחות ברמה הגבוהה ביותר.

לצד טיפולי הלייזר להסרת שיער, המיכשור המודרני והמקצועי מעניק ומציע מגוון רב של פתרונות לבעיות באקנה, טיפול בצלקות, חידוש עור, טיפולי יופי זוהר ועוד

המשתתפות המקצועיות הביעו התעניינות רבה ב'ונוס ורסה', שאלו שאלות על אופן תפעולו וקבעו פה אחד, כי זה המכשיר שיכבוש בסערה גם את הלקוחות בישראל המחפשות חדשנות טכנולוגית, מהירות טיפול, תוך שמירה על דיוק וביטחון.

 

אסתטיקה עור לייזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד