ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הרב בנימין כהן, פרויקטור ועד הישיבות נפגש עם ראשי הנהלת מכבי

כחלק מהעשייה הבלתי פוסקת של מכבי שירותי בריאות להתאמת השירות במיוחד בתקופה זו לכלל המגזרים השונים, נערכה השבוע פגישה בלעדית ובה השתתפו הרב בנימין כהן, פרויקטור ועד הישיבות ומשרד הבריאות וראשי הנהלת מכבי.

הרב בנימין כהן, פרויקטור ועד הישיבות נפגש עם ראשי הנהלת מכבי
הפגישה החשובה צילום: יח"צ

פגישה מיוחדת נערכה השבוע במטרה לבנות מודל פעולה לטובת עולם הישיבות.

בפגישה השתתפו ד"ר מירי מזרחי ראש חטיבת הבריאות, גב' טוני כהן ראש אגף שירות ושיווק, הרצל מלכה מנהל ואחראי לשעת חירום, ד"ר דניאלה רחמים מנהלת תחום רפואת המשפחה, ד"ר שירי גיא אלפנדרי, מר נבות לבקוביץ והרב משה שלזינגר מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי.

במהלך הפגישה הציג הרב בנימין כהן את נתוני התחלואה ודרכי ההתמודדות בתוך עולם הישיבות וציין לשבח את מתווה הקפסולות שהתקבל בממשלה ומשרד הבריאות.

המשתתפים גיבשו מתווה מיוחד לבחורי הישיבות השוהים בקפסולות כדי להנגיש להם את השירותים של הקופה ולהקל עליהם את התקופה הזאת, כך שבחור חולה או מבודד יקבל שירות מידי, זמין, נגיש וקל לממשק.

לצורך כך הוקם קו טלפון ייעודי לבחורי הישיבות, דרכו יוכלו להתעדכן בתוצאות הבדיקות ובדרכי הטיפול ונדונו דרכים נוספות לשיתוף פעולה.

עוד סוכם על הקמת צוות מיוחד בכל המחוזות שיעמדו בקשר עם משל"ט עולם הישיבות על מנת להעניק שירותי רפואה לבחורים הנזקקים לכך ונמצאים בישיבה במסגרת הקפסולות.

הרב בנימין כהן הודה להנהלת מכבי ואמר: "מכבי הייתה הנחשונית לזהות את הצרכים של המגזר החרדי ולהתאים את השירות בצורה המדויקת והנוחה ביותר, גם בתוככי עולם הישיבות והקהילות השונות ועל כך תודתי נתונה". 

ד"ר מירי מזרחי, ראש חטיבת הבריאות: "מכבי תמשיך לסייע ולהנגיש את השירותים המתקדמים לכלל הציבור כמו שהיה עד כה. נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה עם הגורמים השונים כדי להבטיח לחברים שלנו את רמת השירות הגבוהה ביותר בהתאמה מלאה לאורחות החיים".

 

 

מכבי שירותי בריאות קורונה ועד הישיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד